اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی* شهرداری*های تبریز 90



۲۲ مهر زمان برگزاری آزمون استخدامی*شهرداری*های آذربایجان*شرقی
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان*شرقی از برگزاری آزمون استخدامی*شهرداری*های استان در روز جمعه ۲۲ مهر ماه سال*جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی*استانداری آذربایجان*شرقی، مرتضی موحدنیا، زمان توزیع کارت شرکت در این آزمون را ۱۷ و ۱۸ مهر ماه اعلام کرد و افزود: داوطلبان شرکت در این آزمون می*توانند در روزهای مذکور با ارائه کد ملی و کد رهگیری، کارت شرکت در آزمون را از طریق اینترنت دریافت کنند.
وی در ادامه از ثبت*نام ۳۷ هزار و ۲۶۰ نفر در آزمون استخدامی*شهرداری*های استان خبر داد و گفت: حدود ۲۴ هزار نفر از ثبت*نام کنندگان مرد و بقیه زن هستند.
موحدنیا ادامه داد: ۲۰ هزار و ۲۳۶ نفر از داوطلبان شرکت در این آزمون دارای تحصیلات کارشناسی، ۱۷۵۴ نفر کارشناسی ارشد و۱۷ نفر نیز دکترا هستند؛ بقیه شرکت کنندگان نیز تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم دارند.
وی افزود: ۳۴ هزار و ۸۳۴ نفر از ثبت*نام کنندگان در آزمون، داوطلب آزاد و بقیه از نیروهای شرکتی و قراردادی شهرداری*ها هستند.
مدیرکل امور شهری استانداری در ادامه با بیان این که ثبت*نام در آزمون استخدامی*شهرداری*های استان به صورت نرم*افزاری و از طریق اینترنت انجام شد افزود: برای جلوگیری از ترددهای بی*مورد و تحمیل هزینه*های زاید به داوطلبان استخدام پیش*بینی*های لازم صورت گرفته بود، به طوری که مراجعه حضوری یا تلفنی داوطلبان صرفا به منظور رفع برخی اشکالات جزئی بوده است.
وی هدف از برگزاری این آزمون را ایجاد زمینه اشتغال*زایی و ارتقای سطح کمی*و کیفی خدمات شهرداری*ها از طریق جذب نیروهای متخصص عنوان کرد و افزود: آزمون استخدامی*شهرداری*ها از چند سال پیش در اذهان عمومی*مردم مطرح بود و تاخیر در اجرای آن موجب نوعی بی*اعتمادی از سوی مردم شده بود که خوشبختانه با پیگیری جدی مسئولان استانی و همکاری شهرداری*های استان شاهد تحقق آن هستیم.
موحدنیا استان آذربایجان شرقی را یکی از چهار استان برگزار کننده این آزمون ذکر کرد و گفت: در حالی که برای استان آذربایجان شرقی مجوز جذب ۷۹۰ نفر نیروی جدید صادر شده برای سه استان دیگر جمعا برای جذب هزار نفر مجوز صادر شده است.
وی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت*نام در آزمون استخدامی*شهرداری*های استان که از روز ۷ شهریور آغاز شده بود روز یکشنبه ۲۱ شهریور به پایان رسید.
موحدنیا تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در خصوص این آزمون متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع*رسانی استانداری آذربایجان شرقی به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون خواهد رسید.
منبع : بازار کار ۲۲ شهریور۱۳۹۰