سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

اگر آیفون شما برخی مشکلات جزئی دارد؛ این مقاله می تواند به شما کمک کند

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: اگر آیفون شما برخی مشکلات جزئی دارد؛ این مقاله می تواند به شما کمک کند

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    مرداد -۱۳۹۹
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    تهران
    مقطع تحصيلات
    لیسانس
    نوشته ها
    15
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    150

    اگر آیفون شما برخی مشکلات جزئی دارد؛ این مقاله می تواند به شما کمک کند

    راهنمای رفع چند مشکل رایج آیفون

    کاربران آیفون هنگام بروزرسانی به iOS جدید ، انتقال داده از آیفون قدیمی به آیفون جدید ، فرار از زندان یا راه اندازی برنامه جدید در دستگاه خود ، با انواع مختلفی از مشکلات روبرو می شوند. دلایل زیادی می تواند مشکلات آیفون را از طریق سخت افزار / نرم افزار مربوط به حتی برخی از اشکالات موجود در iOS داشته باشد که فقط باید برطرف شوند.

    در اینجا ما چند مورد از رایج ترین مشکلات آیفون و رفع آنها را برای شما گردآوری کرده ایم.

    صفحه سفید مرگ آیفون

    بروزرسانی نامناسب ، فرار از زندان یا مشکل سخت افزاری می تواند منجر به iPhone White Screen of Death شود. می توانید دستگاه را دوباره راه اندازی کنید. اگر این مسئله نتوانست مشکل را حل کند ، iPhone خود را به سختی تنظیم کنید (تنظیم مجدد کارخانه). اگر بازنشانی سخت نیز کار نمی کند ، iPhone خود را در حالت DFU (ارتقاirm سیستم افزار) ارتقا دهید.
    داده های آیفون را پس از ارتقا یا فرار از زندان از دست دادید

    غالباً پس از فرار از زندان آیفون یا به روزرسانی آن به نسخه جدید ، تمایل دارید ویدیوها ، عکس ها ، مخاطبین و پیام های آیفون را از دست دهید. در هر شرایط از دست رفتن داده های آیفون ، پشتیبان گیری از iCloud و iTunes به عنوان کمک کننده محسوب می شود. اما اگر می خواهید نوع خاصی از داده ها را انتخاب کنید ، مانند فقط عکس ها یا فیلم ها یا پیام های چت ، و غیره ،

    آیفون آسیب دیده از آب

    یک لیوان آب روی آیفون خود ریخت یا به طور تصادفی آن را در استخر شنا انداخت!
    آیفون های آسیب دیده از آب ممکن است روشن شوند یا نشوند. شانس زیادی برای از دست دادن اطلاعات iPhone شما نیز وجود دارد. حتی اپل در ضمانت یک ساله خود خسارات مایع را پوشش نمی دهد.
    آن را با مالیدن روی حوله خشک کرده و سیم کارت را بردارید. آن را وصل نکنید و روشن نکنید. همچنین می توانید آن را با کیسه های ژل سیلیکا حدود دو روز نگه دارید تا خشک شود.
    مشکلات عمر باتری آیفون

    تخلیه سریع باتری آیفون یکی از رایج ترین مشکلات کاربران آیفون در سراسر جهان است. مشکلات عمر باتری معمولاً پس از ارتقا iOS iOS وجود دارد. با ضعف عملکرد باتری آیفون می توان از طریق تنظیم مجدد کارخانه ، کنترل استفاده از برنامه هایی که باتری بالایی مانند Uber ، Google Maps ، YouTube و غیره مصرف می کنند ، مقابله کرد. همچنین نصب برنامه هایی مانند Facebook و YouTube را حذف نصب کنید ، به آنها دسترسی پیدا کنید اگرچه Safari همچنین می تواند به میزان قابل توجهی iPhone شما را ذخیره کند باتری

    صفحه سیاه آیفون

    انداختن آیفون ، ریختن آب روی آن ، به روزرسانی برنامه ، بدافزار ، سیستم عامل بد ، فرار از زندان و غیره ، می تواند دلیل صفحه سیاه آیفون باشد.
    برای رفع مشکل ، ابتدا با شارژ کامل iPhone خود شروع کنید تا هرگونه مشکل باتری را رد کنید.
    اگر مشکل همچنان ادامه داشت ، آیفون خود را از طریق iTunes به تنظیمات کارخانه بازگردانید اما این نیز منجر به از دست رفتن اطلاعات آیفون می شود. اگر نسخه پشتیبان ندارید ، Stellar Data Recovery را برای آیفون در نظر بگیرید تا عکس ها ، فیلم ها ، موسیقی ، پیام ها ، چت ها ، مخاطبین و غیره از دست رفته را از دستگاه بازیابی کند.




    آیفون بیش از حد گرم می شود

    آیا با پیام هایی مانند "آیفون قبل از استفاده از آن نیاز به خنک شدن دارد" روبرو شده اید؟ شکایت از داغ شدن آیفون تا حدی انفجار چیز جدیدی نیست. برای رفع گرمای بیش از حد آیفون ، ابتدا دستگاه داغ را به محیطی خنک تر و دور از گرما یا نور مستقیم خورشید ببرید. قاب آیفون را بردارید ، بعضی اوقات استفاده را متوقف کنید یا بهتر است آن را برای چند دقیقه خاموش کنید. همچنین برای رفع مشکل گرم شدن بیش از حد می توانید "تنظیم مجدد همه تنظیمات" را در iPhone خود امتحان کنید. با به روزرسانی در iOS جدید نیز گاهی اوقات این مسئله حل می شود.

    خرابی رول دوربین آیفون

    خرابی Camera Roll منجر به از بین رفتن صدها عکس ذخیره شده در iPhone شما می شود. شما قادر به انجام هیچ فعالیتی در عکس ها یا فیلم های موجود در دستگاه نیستید. بازگرداندن آیفون به تنظیمات کارخانه تنها راه برای رفع خرابی Camera Roll است. با این حال ، بازنشانی به کارخانه منجر به از دست دادن کامل عکس ها ، فیلم ها ، یادداشت ها ، مخاطبین ، پیام های چت و غیره می شود. بنابراین ، قبل از رفع مشکل Camera Roll ، از نسخه پشتیبان تهیه کنید ، دیگر

    رمز عبور iPhone یا iPhone غیرفعال شده را فراموش کرده اید

    بله ، می توانید رمز عبور آیفون خود را فراموش کنید. در نتیجه شما چندین تلاش می کنید تا قفل دستگاه خود را باز کنید. آیفون شما پس از 5 ، 15 ، 20 دقیقه و غیره خواستار امتحان مجدد می شود. برای باز کردن قفل iPhone غیرفعال شده ، دستگاه را بازنشانی کرده و رمز عبور جدیدی تنظیم کنید. با بازیابی آیفون از طریق iTunes یا iCloud ، رمز عبور قدیمی را پاک کنید. برای رفع آیفون غیرفعال نیز می توانید از حالت بازیابی استفاده کنید.



    آیفون روی آرم اپل گیر کرده است

    دلایل مختلفی برای گیر افتادن آیفون در آرم اپل وجود دارد از جمله فرار از زندان آیفون ، به روزرسانی ناموفق iOS ، در هنگام بازیابی اطلاعات از نسخه پشتیبان ، مشکلات سخت افزاری ، حذف برخی از پرونده های iOS و غیره
    برنامه های iPhone به طور غیرمنتظره ای مسدود یا ترک می شود

    یک برنامه آیفون می تواند هنگام استفاده یا فقط پس از راه اندازی آن مسدود شود. احتمالاً به این دلیل است که نسخه iOS شما از برنامه پشتیبانی نمی کند یا برنامه به درستی روی دستگاه شما نصب نشده است. اگر هر برنامه آیفون یخ زد ، دیگر از پاسخ دادن متوقف شد یا به طور غیرمنتظره ای از آن خارج شد ، برنامه را ببندید ، دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کنید و دوباره کار کنید یا خیر گاهی اوقات نصب مجدد آخرین نسخه برنامه از App Store ، مشکل آیفون را نیز برطرف می کند.



    برنامه ها در iOS 11 کار نمی کنند

    شما به iOS 11 به روزرسانی شدید اما برنامه ها کار نمی کنند؟ اپل با iOS 11 از برنامه های 32 بیتی به 64 بیتی تبدیل کرده است. بنابراین همه برنامه های 32 بیتی از کار با دستگاه شما امتناع می ورزند. در قسمت تنظیمات بررسی کنید کدام یک از برنامه های شما منسوخ شده است.

    از: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    آذر -۱۳۹۹
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    مقطع تحصيلات
    فوق دیپلم
    نوشته ها
    1
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    123
    اطلاعات شما بسیار مفید است. با این حال ، تشخیص این مشکلات یک به یک برای کاربران عادی دشوار است. [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] ابزاری است که می تواند خرابی های سیستم iOS را برطرف کند. وقتی آیفون خراب شد ، می توانید آن را امتحان کنید.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 16:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو