این که سئو سایت چیست و شامل چه خدماتی می*شود شاید عنوانی است که می*بایست در ابتدای هر مطلبی که حول محور سئو و بهینه سازی سایت می*چرخد مطرح شود. سئو سایت در واقع به مجموعه فعالیت*ها و اقداماتی اطلاق می*شود که جهت بهبود جایگاه و به صفحه اول گوگل رساندن آن در کلمات کلیدی مشخص برای گوگل، چه داخل و چه خارج از سایت انجام می*گیرد. به فرد یا افرادی که به کار سئو مشغول هستند نیز سئوکار گفته می*شود. خدمات سئو به دو بخش سئو سفید و سئو سیاه تقسیم بندی می*شود.

خدمات سئو سایت چیست

ولی برای توضیحات بیشتر برای اینکه
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] به این لینک مراجعه فرمایید.

اما در تعریف، خدمات سئو سفید به مجموعه فعالیت*هایی گفته می*شود که با رعایت استانداردها و قوانین موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می*شود و اما سئو سیاه به معنای اقداماتی که با هدف فریب دادن این موتورهای جستجوگر و به منظور عدم پیروی از الگوریتم*ها و قوانین آن*ها انجام میشود اطلاق می*گردد. در این تعاریف حتما مدنظرتان باشد که نتایج خدمات در سئو سفید ماندگار است اما سئو سیاه ماندگار نبوده و منجر به پنالتی شدن سایت توسط موتور جستجو میشود.

قیمت سئو سایت حرفه*ای؛ ضرورتی برای کسب و کارهای اینترنتی

در دنیای امروز و با فراگیری استفاده از اینترنت و گوشی*های هوشمند، بیش از همیشه کاربران به استفاده از خدمات اینترنتی وابسته شده*اند؛ به صورتی که از گوگل و بی*شمار سایت و شبکه اجتماعی برای یافتن کالا، اطلاعات و یا خدمات مد نظر خود بهره می*برند. به همین دلیل است که خدمات بهینه سازی وب و یا سئو سایت برای وب سایت*های اینترنتی امری ضروری به حساب می*آید؛ زیرا مردم جستجوهایشان را از طریق منابع اطلاعاتی مورد اعتمادشان انجام می*دهند و از طرفی نیز گوگل یکی از معتمدترین منابع اطلاعاتی برای کاربران است و معیارهای متعددی نیز جهت رتبه دهی به سایت*ها طراحی نموده است.

از جمله مواردی که در سئو اهمیت دارد، گرافیک جذاب سایت و همچنین پشتیبانی مناسب، سرعت بالای لود شدن سایت و نیز رفع خطاهای سایت می*باشند. اما هر چقدر هم که وب سایت شما از طراحی حرفه*ای و از قیمت سئو سایت بالا برخوردار باشد، اگر در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار نداشته*باشد، این اعمال تاثیری در پیشرفت کسب و کار شما نخواهند گذاشت. به همین جهت بهتر است که شما با سفارش خدمات سئو، رتبه سایتان را در گوگل ارتقاء دهید. البته جای هیچ گونه نگرانی نیست، می*توانید روی تخصص ما حساب کنید. ما در این مسیر همراه شما هستیم.

خدمات سئو سایت چیست/ موارد

خدمات سئو حرفه*ای شامل چه فعالیت*هایی است؟

لازم است پیش از اقدام به سفارش سئو برای سایتتان این مطلب را بدانید که فعالیت*های مرتبط با بهینه سازی سایت، در دو دسته سئو داخلی (On-Page) و سئو خارجی (Off-Page) تقسیم بندی و انجام می*شود؛ فلذا شما می*توانید صرفا برای چند مورد به سراغ متخصصان و شرکت*های ارائه کننده خدمات سئو سایت بروید. در ادامه، بعضی از مهم*ترین فعالیت*های لازمه سئو برای سایت را خواهید خواند:
برای
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] با ما همراه باشید.

-به دست آوردن کلمات کلیدی و بهینه کردن محتوا بر اساس آن*ها

-سئو URL صفحه

-استفاده درست از کلمات کلیدی در تگ*های هدینگ

-بهبود تجربه کاربری و همچنین رابط کاربری

-سئو تصاویر و همچنین استفاده تگ alt مناسب برای تصاویر

-به کار بردن اینفوگرافی، ویدئو، عکس در صفحات فرود

-بررسی وضعیت هاست پیرامون میزان در دسترس پذیری، سرعت و همینطور نکاتی که برای گوگل حائز اهمیت هستند.

-بررسی پیرامون سرعت لود کردن صفحات مختلف سایت

-سنجش در دسترس بودن (آپتایم بودن ) سایت برای کاربر

-کنترل کردن لینک*های داخلی و خارجی و همینطور حذف لینک*های شکسته

-کنترل جریمه احتمالی از جانب گوگل

-اصلاح صفحه سایت (Sitemap) صحیح به وب مستر

-اضافه نمودن ریچ اسنیپت (Rich Snippets) به صفحه*های مهم فرود

-بالا بردن نرخ تبدیل سایت (CRO)

-طراحی حرفه*ای در کنار بهینه سازی حرفه*ای برای سایت

-اصلاح در کدهای HTML و CSS وب سایت

-رصد و تحلیل رقبا

-تولید محتوای منظم و بر اساس اصول حرفه*ای

-شناسایی و برطرف نمودن خطاهای سایت در وب مستر (Crawl Errors)

-رسپانسیو بودن وب سایت

-تامین ایمنی سایت با بهره*گیری از HTTPS

-پرداختن به خدمات سئو سایت خارجی مانند گذاشتن پست مهمان در سایت*های مرتبط

-انجام لینک سازی موثر داخلی و خارجی

و …