[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

در این بخش ترمیم و تقویت سازه های بتنی توسط دیوار برشی فولادی در ۴۳ صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم.

همچنین لینک دانلود پاورپوینت ترمیم و تقویت سازه های بتنی توسط دیوار برشی فولادی نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است.
در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

. چکیده:

دیوار های برشی فولادی از نظر اجرائی ، سیستمی بسیار ساده بوده و هیچگونه پیچیدگی خاصی در آن وجود ندارد . لذا مهندسان ، تکنسین ها و کارگران فنی با دانش فنی موجود و بدون نیاز به کسب مهارت جدید می توانند آنرا اجرا نمایند . دقت انجام کار در حد دقت های متعارف در اجرای سازه های فولادی بوده و با رعایت آن ضریب اطمینان اجرائی به مراتب بالاتر از انواع سیستم های دیگر می باشد . با توجه به سادگی و امکان ساخت آن در کارخانه و نصب آن در محل ، سرعت اجرای سیستم بالا بوده واز هزینه های اجرائی تا حد بالایی زیادی کاسته می شود. دیوار برشی فولادی برای مقاوم سازی ساختمان های فولادی در حدود ۱۵ سال اخیر مورد توجه خاص مهندسان سازه قرار گرفته است. . ویژگی های منحصر به فرد:

اقتصادی بودن ، اجرای آسان ، وزن کم نسبت به سیستم های مشابه، شکل پذیری زیاد، نصب سریع، جذب انرژی بالا و کاهش قابل ملاحظه تنش پسماند در سازه ، با اتصالاتش باعث تقویت تیر وستونهای اطراف خود می شود و می تواند بدون تخلیه ساختمان و تخریب اعضا سازه ای به بقیه اجزای سازه ای وصل شود. طراحی این سیستم در ساختمان های بتنی بغیر از حالت ترمیمی اقتصادی به نظر نمی آید. در فایل حاضر به ترمیم و تقویت سازه های بتنی توسط دیوار برشی فولادی پرداخته شده است. . فهرست:

چکیده مطالب
ویژگی های منحصر به فرد
مقدمه معرفی سیستم دیوار برشی فولادی برای تقویت سازه های بتنی ساخته شده
مشخصات لرزه ای پانلهای برشی فولادی با نقطه تسلیم پایین(LYP)
مطالعات آزمایشگاهی بروی پانل برشی فولاد (LYP)
بررسی در نتایج آزمایشات روش آزمایش
نتیجه آزمایش و تحقیق
نتیجه گیری کلی . [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
رمز فایل فشرده: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] (پسورد را تایپ نمایید.)
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
حجم فایل در حالت فشرده: ۹۶۶ KB
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
.
———————————————— ——————————