[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

در این بخش راهکارهای تقویت دال در ۴۲ صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم.
همچنین لینک دانلود پاورپوینت راهکارهای تقویت دال نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است. در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام بهخرید آن نمایید. . مقدمه:

دال ها عملا وظیفه تحمل بارهای قائم را دارا می باشند ولی چون عملکرد دیافراگم افقی را نیز دارند باید با اعضای مقاوم جانبی سازه اتصال داشته و از سختی و مقاومت کافی برخوردار باشند. آسیب های دال معمولا در قسمت های نامنظم آن مانند محل برخورد با راه پله ، دیوار برشی و یا درنزدیکی بازشوهای کف مشاهده می شوند. حوادث طبیعی از قبیل زلزله ، باد و یا بر اثر خستگی مصالح و عوامل خورنده قلیایی و اسیدی و همچنین عبور لوله ها و تاسیسات مکانیکی باز شدگی در این دال ها ایجاد می شود که وجود این بازشوها ظرفیت برشی را کاهش می دهد. در فایل حاضر انواع راهکارهای تقویت دال بررسی می شود. . فهرست:

مقدمه
آسیب های دال
انواع راهکارهای تقویت دال
تعمیر موضعی
افزایش ضخامت دال (از بالا یا پایین) اضافه کردن تیرک فولادی
اضافه نمودن نوارهای فولادی در وجوه دال
استفاده از مصالح FRP در وجوه دال
مقاوم سازی اتصال دال به دیوار برشی
بهبود عملکرد دیافراگم دال .
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] رمز فایل فشرده: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] (پسورد را تایپ نمایید.) [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] حجم فایل در حالت فشرده: ۱٫۹۰ KB [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] . ———————————————— ——————————