همه چیز در مورد باتری:

بدون شک باتری تلفن شما مهمترین سخت افزار دستگاه است ، زیرا بدون آن هیچ اتفاقی نمی افتد. با این حال ، این شگفتی های فناوری یون لیتیوم از نظر بسیاری از کاربران تلفن های هوشمند مرموز باقی مانده است. برای عموم مردم ، گوشی ها و تبلت ها ممکن است با بلورهای جادویی کار کنند تا بتوانند عملکرد داخلی باتری ها را درک کنند.

اگرچه داشتن دانش جامع از شیمی که امکان ایجاد قدرت قابل حمل را فراهم می کند ضروری نیست ، اما برای خرید کاملاً آگاهانه درک اصطلاحات اساسی مانند mAh حداقل مفید است.

همچنین بخوانید

تلفن های هوشمند اندرویدی با بهترین عمر باتری
بهترین شارژرهای باتری قابل حمل

mAh چیست؟ و چرا حرف میانی بزرگ شده است؟

تلفن های اندرویدی از پاوربانک شارژ می شوند - ماه چیست

بله ، هجی کردن mAh کمی عجیب به نظر می رسد ، پس چرا اینگونه است؟ A بزرگ است زیرا در سیستم بین المللی واحد ، "آمپر" همیشه با یک بزرگ A. نشان داده می شود. اصطلاح mAh مخفف "میلی آمپر ساعت" است و راهی برای بیان ظرفیت الکتریکی باتری های کوچکتر است. با باتری های بزرگتر ، مانند باتری های ماشین ، ما معمولاً از آمپر ساعت یا Ah استفاده می کنیم. 1000 میلی آمپر ساعت در یک واحد Ah وجود دارد.

mAh با ضرب مدت زمان باتری در آمپر جریان تخلیه محاسبه می شود. این ممکن است پیچیده به نظر برسد ، اما واقعاً اینگونه نیست. اگر باتری دارید و نمی دانید ظرفیت آن چقدر است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را متصل کنید تا تخلیه 1000 میلی آمپر تأمین شود و ببینید چه مدت دوام دارد. اگر یک ساعت طول بکشد ، سلام ، شما یک باتری 1000 میلی آمپری دارید. اگر 7 ساعت و نیم طول بکشد ، باتری 7500 میلی آمپر ساعتی در دست دارید.

عمر باتری به طور م toثر با میزان ناامیدی شما نسبت به یک دستگاه تلفن همراه رابطه معکوس دارد.
جان دای



در زندگی واقعی ، میزان تخلیه نه تنها از یک دستگاه به دستگاه دیگر ، بلکه همچنین از یک کاربر به کاربر دیگر ، متفاوت است. اینکه تلفن هوشمند شما چگونه باتری خود را به طور کارآمد مدیریت می کند ، نقش دارد ، اما همچنین میزان زمان فعال بودن صفحه نمایش و همچنین میزان برنامه های شما برای مصرف منابع بسیار زیاد نیز همین مسئله را ایفا می کند. بنابراین ، در حالی که mAh می تواند ایده خوبی در مورد مدت دوام باتری به شما ارائه دهد ، اما این رقم همه ماجرا را بیان نمی کند. به همین دلیل همیشه ایده خوبی است که بررسی ها را بررسی کنید و ببینید تجربه های کاربران دیگر قبل از خرید تلفن هوشمند چگونه بوده است.

عمر باتری به طور م toثر با میزان ناامیدی شما نسبت به یک دستگاه تلفن همراه رابطه معکوس دارد. یکی از بزرگترین شکایاتی که درباره تلفن هوشمند یا تبلت می شنویم این است که باتری در وسط روز از بین می رود. اگر می خواهید یک گوشی مثبت داشته باشید ، اندازه mAh یکی از اولین چهره هایی است که باید نگاه کنید.
خوب ، بنابراین عمر باتری من ضعیف است ، چرا نمی توانم باتری کم میلی آمپر ساعت خود را برای یک باتری بهتر تعویض کنم؟

کهکشان دور باتری یدکی

بله ، حتماً روزهای گذشته سال 2010 را به یاد می آورید. اکنون یافتن دستگاه اندرویدی با باتری قابل تعویض بسیار دشوارتر است. امروزه اکثر تولید کنندگان باتری ها را غیر قابل جدا شدن می سازند.
انتخاب سردبیر
تست شده: باتری های بزرگ تلفن عمر طولانی باتری را تضمین نمی کنند (بروزرسانی: ویدیو!)
صبر کن ، چرا؟

خوب ، مشکلی که شما در برابر آن مقابله می کنید مسئله مسابقه تسلیحاتی است. باتری های لیتیوم یون در اوایل دهه نود واقعاً مورد توجه قرار گرفتند. از آن زمان به بعد ، پیشرفت های فنی تراکم ظرفیت این باتری ها را با ضریب سه افزایش داده است. بسیار چشمگیر ، درست است؟ اندازه یک باتری مدرن فقط یک سوم دوقلوی دهه نود است.

مشکل دیگر این است که مردم تلفن های باریک و باریک تری می خواهند و باتری ها به راحتی فضا را اشغال می کنند.
جان دای



بله ، خیلی جالب است ... با این تفاوت که تعداد ترانزیستور پردازنده در یک بازه زمانی با فاکتور بیش از 1000 منفجر شده است. این بدان معنی است که گوشی آینده شما می تواند فناوری واقعیت مجازی را اجرا کند و گرافیک های سه بعدی را روی صفحه ای زیبا ارائه دهد ، به طور موثری باتری را خالی می کند که مانند سال 1999 هنوز هم پارتی دارد. قدرت پردازش از قدرت باتری پیشی گرفته به طوری که تولید کنندگان باید هر کاری که می توانند انجام دهند تا هرچه بیشتر باتری را در این دستگاه ها قرار دهند - فقط برای اینکه این دستگاه ها را در طول روز انجام دهند. مشکل دیگر این است که مردم تلفن های باریک و باریک تری می خواهند و باتری ها به راحتی فضا را اشغال می کنند.

خود را جای سازنده بگذارید. اگر می خواهید باتری خود را قابل تعویض کنید ، باید آن را در یک محافظ نسبتاً بزرگ قرار دهید تا کار با آن برای کاربرانتان ایمن باشد. این مورد ظرفیت دستگاه را افزایش نمی دهد ، اما فضای بیشتری را اشغال می کند. و فضای داخلی تلفنهای هوشمند امروزی بسیار عالی است. به همین دلیل تولیدکنندگان تمایل بیشتری به مهر و موم کردن آنها دارند. البته سازندگانی مانند تولید کنندگان [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] و [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] در مقابل [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] بیشتر موفق بوده اند.
آیا اوضاع بهتر می شود؟

ما می توانیم خواب ببینیم. در حال حاضر فناوری هایی که وظیفه داده های سریع تر ، عملکرد صاعقه ، ویدئوی با جزئیات بیشتر ، بازی های سنگین تر و صفحه های سرسبز را دارند ، همه با سرعت قانون Moore حرکت می کنند. ما به سادگی شاهد پیشرفتهای مشابه برای باتری [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] نیستیم.