مشخصات دستگاه سابلیمیشن سه بعدی (۳D)

این دستگاه از لحاظ نحوه کارکرد بسیار مشابه مدل های دیگر است با این تفاوت که در این دستگاه محفظه ای برای دربر گرفتن مدیا ها ایجاد شده که این محفظه با ایجاد حالت وکیوم باعث چسبیدن کاغذ به کل سطح جسم می گردد تا قابلیت چاپ بر روی تمام سطوح ایجاد می کند.

ویژگی ها :

چاپ بر روی سطوح منحنی و قوس دار و چاپ کامل بر روی کل سطح امکان پذیر است. (فول چاپ)

فول چاپ در تمام سطح

دستگاه چاپ روی تیشرت سابلیمیشن انواع مختلف دارد که یکی از جدید ترین انواع آن مدل سه بعدی می باشد که فرق اصلی آن با مدل های صفحه تحت این است که با این دستگاه به راحتی می توان بر روی سطوح قوس دار و یا منحنی نیز چاپ زد که نیاز به مسطح بودن سطح چاپ مورد نظر نیست.

این قابلیت برای لبه ی بشقاب و پیش دستی و تمام سطح قاب موبایل بسیار کاربرد دارد و با این دستگاه به راحتی می توان بر روی کل سطح مورد نظر چاپ زد که بسیار مورد توجه و اقبال مشتریان است خصوصا در رابطه با قاب های موبایل و لیوان این قابلیت اثرگذار است.

سابلیمیشن ۳D

اساس کار این مدل با انواع قبلی بسیار شبیه است به جز این که در این مدل وکیومی وجود دارد که باعث چسبیدن کامل کاغذ مخصوص چاپ سابلیمیشن به تمام سطح مدیای مورد نظر می شود و با این قابلیت تمام سطح جسم را چاپ می زند و برای این کار یک مخزن ایجاد شده که کاملا بسته می شود که بتوان در آن عملیات مکش ایجاد شود برای همین از لحاظ ظاهری کمی با مدل های قبلی متفاوت می باشد ولی از لحاظ کیفیت چاپ با هم فرقی ندارند.


مشخصات فنی دستگاه کپی استوک تکثیر لیزری ریکو mp8000

این دستگاه ظرف ۲۰ ثانیه گرم و در مدت ۳۰ ثانیه اولین کپی را تحویل می دهد.
سایز کاغذ های قابل استفاده از سایز A6 تا A3 می باشد.
این دستگاه پشت و رو زن و تغذیه کننده اتوماتیک کاغذ دارد.
دارای ۴ کاست کاغذ مجزا می باشد.
سرعت چاپ ۸۰ برگ در دقیقه است.

ویژگی ها:

امکان چاپ پرینت لیزری با کیفیت ۱۲۰۰ dpi.
امکان اسکن لیزری تا سایز A3 با کیفیت ۱۲۰۰ dpi.
امکان ارسال فکس را دارا می باشد.

هیولای دیجیتال

دستگاه کپی استوک دیجیتالی لیزری ریکو مدل ام پی ۸۰۰۰، یکی از کامل ترین وسیله های تکثیر حال حاضر در ایران است و از مدل های تکمیل شده سری دستگاه های افیشیو می باشد که به نحوی طراحی شده که گیر کاغذ کمتر و کیفیت بالاتری از مدل های قدیمی داشته باشد و در نهایت تلاش شده ظاهری زیبا تر و شکیل تر ارائه شود.

کپی ریکو ام پی ۸۰۰۰ دارای سرعت چاپ فوق العاده ۸۰ برگ در دقیقه می باشد که انتظار برای دریافت یک برگ را به کمتر از ثانیه کاهش می دهد و برای اصنافی که تمایل به صرف کمترین زمان برای راه اندازی مراجعین خود را دارند دستگاهی بسیار مناسب است. این وسیله به صورت استوک وارد ایران می شود یعنی این مدل زمانی که در اروپا یا آمریکا و یا حتی آسیا مقداری کارمی کند به دلیل طرح های تشویقی که از جانب شرکت های تولید کننده ماشین های اداری با آن ها ارائه می شود، این مدل را با مدل بروزتر و آکبند تعویض می کنند و این دستگاه ها وارد کشور هایی از جمله ایران می شود که ارازنتر میباشد و درعین حال درحد نو است.