سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

سازه های تمامی تری دی پانل پانلی

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: سازه های تمامی تری دی پانل پانلی

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    آبان -۱۴۰۰
    عنوان کاربر
    کاربر اخراجی
    نوشته ها
    53
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    0

    سازه های تمامی تری دی پانل پانلی

    سازه*های تمام پانلی RICF
    سازه*های تمام پانلی RICF نوعی از ساختمان*های بتن*آرمه می*باشند که در آن تیر و ستون*های بتنی وجود ندارد. سیستم RICF از ترکیب چهار سیستم پانلی به شرح ذیل به وجود می*آیند:

    دیوار باربر
    سقف تیرچه*بلوک یکپارچه
    سیستم راه*پله
    دیوارهای غیرباربر
    تأمین سطوح تمام عایق ساختمان در کف*ها، سقف*ها، دیوارهای خارجی و باربر و داخلی، منجر به*صرفه جویی در مصرف انرژی گرمایش و سرمایش تا %۷۰ ساختمان*های معمولی می*گردد و علاوه بر آن به لحاظ خاصیت پلی استایرن منبسط*شده EPS و دانسته بالای آن*ها، صدا بندی جداره*ها از حیث انواع مدهای صوتی کوبه*ای و هوابرد به*صورت ایده آل و مطلوب، تأمین گشته و گستردگی لایه پلیمری موجب افزایش مقاومت سطوح در برابر رطوبت نیز می*گردد.طبق آزمایشات انجام*گرفته انواع پانلهای دیواری در برابر شلیک گلوله و ضربه، نفوذناپذیر بوده و به روش*های دستی غیرقابل*تخریب می*باشد.

    هم*زمانی اجرای دیوارها (جایگزین تیر و ستون) و عایق*کاری توأم با نصب چارچوب در و پنجره و لوله*کشی*های برق و تأسیسات بی*نیاز به تخریب و اجرای شاتکریت به جای گچ*وخاک، موجب تسریع در اتمام مرحله اسکلت و سفت*کاری می*شود.

    استفاده از محصولات کارخانه*ای و پیش*ساخته در مراحل اجرای سقف، راه*پله و پاگرد نیز ضمن افزایش دقت و کیفیت، سرعت اجرای سایر مراحل را نیز بالابرده و به*این*علت RICF به*عنوان آخرین نسل از تکنولوژی تری دی پانل دیواری (پانل سه*بعدی) و ICF، در زمره مناسب*ترین سیستم انبوه*سازی صنعتی مطابق بافرهنگ زندگی کشور قرارگرفته است.
    عدم محدودیت در انتخاب مصالح نازک*کاری و نما و سطوح تمام*شده دیوارهای داخلی و خارجی و سقف*ها، علت تطابق فرهنگی این سیستم با سبک زندگی رایج کشور هست تا درنهایت ساختمانی مدرن و عایق، همراه با ایمنی بسیار بالا در صورت وقوع زلزله (به دلیل نداشتن آوارهای سنگین ناشی از تخریب و شکست و ریزش دیوارهای آجری، سفالی، بلوکی و ملات بنایی)، برای مصرف*کننده نهایی پدید آورد.
    برای قیمت تولید کننده تری دی پانل وارد سایت درج شده بروید.

    مواد اولیه مورداستفاده در پانل*های سه*بعدی (3D Panel)ادامه مطلب
    RICF

    معرفی اجزای سازه*های تمام پانلی RICF
    دیوار باربر:
    جایگزین تیرها و ستون*های بتنی بوده و عبارت است از دیوارهایی نیمه پیش*ساخته به روش قالب*های عایق ماندگار مسلح. در این روش برای اجرای دیوارهای باربر بتنی بجای قالب*بندی و آرماتوربندی معمول، از محصولات کارخانه*ای (تولیدشده با تکنولوژی روز اروپا و مورد تائید مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و سازمان ملی استاندارد)، حاوی شبکه میلگرد یا مفتول جوش شده همراه با قالب*های پلی استایرن، استفاده می*گردد. پس از نصب این پانل*ها بر روی میلگردهای انتظار بیرون آمده از فونداسیون (انواع پی*ها به*جز پی*های منفرد) و مهار موقت آن*ها، میلگردهای تقویتی موضعی المان*های مرزی و میلگردهای افقی سراسری دوخت پانل*ها، به داخل دیوارها اضافه*شده و با قالب*بندی ابتدا و انتهای دیوارها و دور بازشوها، بتن*ریزی در محل انجام می*شود.

    در صورت استفاده تا ۴ طبقه، از پانلهای تک باربر با بتن ریزدانه پاششی (شاتکریت) و در صورت افزایش تعداد طبقات تا ۱۵ طبقه یا ۵۰ متر، از پانل دوبل با بتن روان و دانه*بندی متوسط (سنگ*دانه ۲۰ میلی*متر) استفاده می*شود.

    استفاده از دیوار بجای ستون، موجب کاهش تمرکز تنش و تغییر مکان سازه و درنتیجه افزایش طول عمر و مقاومت سازه در برابر زلزله می*گردد.

    سیستم سقف تیرچه*بلوک یکپارچه:
    برای اجرای سقف پانلهای سقفی تیرچه*بلوک، با مدل و شکل سازه*ای مناسب و با ابعاد سفارشی با توجه به معماری پروژه، تولیدشده و پس از نصب در محل و افزودن آرماتورهای محاسباتی، شمع بندی و بتن*ریزی می*گردند.

    سیستم راه*پله:
    طرح اجرای راه*پله و پاگردها، پانلهایی با مدل و شکل سازه*ای مناسب و با ابعاد سفارشی با توجه به معماری پروژه، تولیدشده و پس از نصب در محل و افزودن آرماتورهای محاسباتی، شمع بندی و بتن*ریزی می*گردند.

    دیوارهای غیر باربر:
    در اجرای دیوارهای غیر باربر و عایق پیرامونی و تیغه*های جداکننده داخلی از کامل*ترین و بروزترین نسل پانلهای سه*بعدی که دارای برش سینوسی در راستای طولی به همراه مش اورلپ و دانسیته بالا و استاندارد که برای رسیدن به مقاومت حرارتی و صوتی مطلوب ضروری است، استفاده می*گردد. این پانل*ها به*وسیله* انواع مش*های اتصال تخت، L شکل و U شکل و تسمه*های فولادی پرسی با کلیپس زن پنوماتیک، به هم وصل شده و بتن پاشی می*گردند.
    منبع:
    تری دی پانل پایکار بنیان پانل
    ویرایش توسط fagoli754 : ۱۹ ۰۷ -۱۴۰۱ در ساعت 13:02

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 11:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو