برای زیباتر شدن کرکره برقی ها در محل زندگی یا محل کار، بهتر است یکی از انواع رنگ ها را برای کرکره انتخاب کنید. کرکره ای زیباتر می شود که از یک رنگ زیبا یا از ترکیب چند رنگ زیبا ساخته شده باشد. به همین خاطر ما در این مطلب قصد داریم شما را در انتخاب رنگ مناسب راهنمایی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.




رنگ های استاندارد کرکره برقی


در بازار رنگ های استاندارد مختلفی برای کرکره برقی ها وجود دارد. چنانچه شما دوست ندارید کرکره برقی یک رنگی داشته باشید، می توانید ترکیبی از دو رنگ مختلف را باهم سفارش دهید. رنگ های استاندارد موجود برای کرکره برقی رنگی سفید، نقره ای و قهوه ای هستند.


ممکن است تا اینجای مطلب سوالی ذهن شما را به خود درگیر کند و آن این باشد که: آیا تمام متعلقات کرکره برقی رنگی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که خیر. زیرا تمام اجزای اصلی مثل موتور، ریل و لوله ها رنگی نیستند و تنها تیغه های کرکره برقی پارکینگ هستند که در رنگ های متنوع وجود دارند. بهتر است بدانید که رنگ های اصلی تیغه ها سفید یا نقره ای می باشند. اما در صورتی که شما رنگ خاصی را مد نظر داشته باشید، آن را سفارش می دهید. طی مدت 2 الی 3 روز کاری رنگ آمیزی شده و آماده تحویل می شود.


به طور معمول در خانه ها و کسب و کار ها از کرکره برقی سفید استفاده می کنند؛ اما برخی از ساختمان ها که به سبک مدرن طراحی و ساخته شده اند از کرکره برقی تمام مشکی نیز استفاده می کنند. که کار را زیبا تر و مدرن تر می کند. برخی دیگر از افراد هستند که برای کرکره برقی پنجره منازل و یا درب ریلی پارکینگ از رنگ های مد نظر خود استفاده می کنند. قیمت کرکره برقی پنجره به عوامل مختلفی بستگی دارد.


رنگ های کرکره برقی را با خانه خود هماهنگ کنید


اصلی ترین موردی که در زمان انتخاب رنگ با قیمت کرکره برقی، باید به آن توجه کرد؛ همخوانی با طراحی منزل شما است. ساده ترین و بهترین روش ممکن برای انجام این کار همخوانی لازم بین کرکره برقی و رنگ داخلی خانه و همین طور رنگ پنجره ها و درب ها می باشد. اگر این موارد در انتخاب کرکره برقی رعایت شود، کرکره ها به یک ویژگی بسیار جذاب تبدیل می شوند.


بهترین رنگ برای کرکره برقی


ممکن است دوست داشته باشید که در این ایجای مطلب بدانید بهترین رنگ موجود که هم بر زیبایی و هم بر کیفیت آن تاثیر می گذارد، چه رنگی می باشد. بهتر است بدانید که بهترین رنگی که برای کرکره برقی وجود دارد که از نظر زیبایی و کیفیت بهترین می باشد؛ رنگ الکتروستاتیک است. کرکره برقی به این رنگ ویژگی های زیادی داردو به طور مثال یکی از ویژگی های آنها این است که با گذشت زمان رنگ و کیفیت خود را از دست نمی دهند. در ادامه شما را با دیگر ویژگی های این رنگ کرکره بیشتر آشنا خواهیم کرد.


این رنگ که فقط در تیغه های کرکره برقی به کار برده می شود به روش های زیر رنگ آمیزی می شود:


اول به شکل پودری در فشاری بالا و به وسیله باد بر روی تیغه های کرکره اسپری می شود.


امیدواریم با خواندن مطلب ​عوامل موثر در انتخاب کرکره برقی رنگی بتوانید خریدی مطمئن و متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.
با اعمال بار الکترواستاتیک به شکل قوی بین تیغه های کرکره برقی و ذرات موجود، نوعی پیوند یونی به وجود می آید. به همین صورت رنگ آمیزی اتفاق می افتد.


بعد از انجام دو مرحله ی قبل تیغه ی رنگ شده با حرارت 200 درجه سانتیگراد در کوره ها قرار می گیرند تا به طور کامل پخته شوند. در واقع این مرحله برای این منظور می باشد که رنگ به درستی بر روی تیغه ها بچسبد و عمر بیشتری داشته باشد.


منبع : کرکره برقی الکتروحفاظ