پرده لوردراپه و یا پرده های عمودی برای زیبا تر جلوه دادن محیط های ادارای و مسکونی استفاده می شوند و به دلیل ظاهری شیکی که دارند می توان گفت که یکی از انواع پرده های دکوراتیو هستند. ساختار این پرده ها به صورتی است که از پارچه هایی تشکیل شده است که شبیه به تیغه هستند و تولید و فروش پروفیل آلومینیوم برای این پرده به طریقی است که این پارچه ها می توانند بر روی یک ریل آلومینیومی در کنار یک دیگر قرار بگیرند و برای جمع و باز کردن آن ها می توان از اهرمی که در کنار آن قرار گرفته است، کمک گرفت. همچنین جالب است که بدانید می توانید میزان نور دهی به داخل را تنظیم کنید و به راحتی زاویه پرده را به دلخواه خود تنظیم کنید.

مزیت پرده لوردراپه در مقایسه با سایر پرده ها

از مهم ترین خصوصیت های بارز می توان گفت که عمر زیاد و دوام بالایی دارند که به دلیل کیفیت عالی آن می باشد، تنوع رنگ متنوعی را شامل می شوند، نگه داری و تمیز کردن آن ها بسیار آسان است و به راحتی در مکان دلخواه شما نصب خواهند شد. تمامی این موارد سبب شده است که به یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین انواع پرده ها تبدیل شوند. یکی از دلایلی که باعث شده است بیشتر از آن ها در محیط های اداری، تجاری، رستوران ها و یا مرکز های خرید استفاده شود، علاوه بر موارد بالا، قیمت بسیار کم و مناسب آن می باشد. امروزه استفاده از آن ها در محیط های مسکونی نیز بسیار زیاد شده است.

انواع مختلف پرده لوردراپه

این پرده ها دارای انواع گوناگونی هستند که شامل قابلیت های منحصر به فرد خود می شوند. برای مثال نوعی از آن که دارای جنس ژاکاد است، محیط را بسیار زیبا می کنند، کیفیت بالایی دارند، رنگ الکترواستاتیک در آن به کار رفته است و در برابر نور و رطوبت بسیار مقاوم هستند.