سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

چطور ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد را انجام دهیم ؟

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

موضوع: چطور ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد را انجام دهیم ؟

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    فروردین -۱۳۹۷
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    تهران
    مقطع تحصيلات
    لیسانس
    رشته تحصيلي
    معماری
    نام دانشگاه
    تهران
    سال اخذ مدرک
    90
    نوشته ها
    6
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    229

    چطور ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد را انجام دهیم ؟

    چطور ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد را انجام دهیم ؟

    در سال های گذشته ثبت نام دانشگاه آزاد جدا از ثبت نام کنکور سراسری بود و داوطلبان برای ورود به دانشگاه آزاد باید مراحل متفاوت با ثبت نام کنکور سراسری را پشت سر می گذاشتند اما هم اکنون شرایط متفاوت می باشد و فرآیند ثبت نام کنکور سراسری با فرآیند ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 97 ادغام شده است و از الگوریتم یکسانی پیروی می کند. در ضمن توجه داشته باشید که انتخاب رشته دانشگاه آزاد و انتخاب رشته دانشگاه سراسری به صورت مجزا انجام می پذیرد. در این مقاله سعی کردیم با توجه به سردرگمی برخی از داوطلبان در زمینه زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد، توضیحاتی ارائه دهیم که توصیه می کنم برای راهنمایی اطلاعات خود ادامه مطلب را به طور کامل مطالعه فرمایید و در صورت هر گونه سوال با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.
    زمان و نحوه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 97

    با وجود اینکه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد و ثبت نام کنکور سراسری با هم ادغام شده است، هنور هم سوالات متعددی در ذهن متقاضیان کنکور سراسری 97 به وجود می آید. هیچ گونه آزمون جداگانه ای برای ورود به رشته های مختلف اعم از رشته های پزشکی و غیر پزشکی در دانشگاه آزاد وجود ندارد. در نتیجه برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد تنها راه ورود به رشته های با آزمون دانشگاه آزاد این است که در کنکور سراسری 97 ثبت نام کرده و در زمان مقرر در جلسه کنکور سراسری 97 حضور یابند. لازم به ذکر است که بیش از 90 درصد رشته محل هایی که در دانشگاه آزاد 97 ارائه می شوند نحوه پذیرش بدون کنکور است و داوطلبان و نیازی به شرکت در کنکور سراسری 97 نمی باشد که در ادامه مطلب توضیح خواهیم داد.همچنین در صورت تمایل می توانید برای اطلاع از دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97 بر روی لینک دلخواه کلیک نمایید.
    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    در دانشگاه بدون کنکور آزاد ، داوطلبان تمایل بیشتری نسبت به آزمون دانشگاه آزاد برای ادامه تحصیل دارند بنابراین به دلیل خواستار داوطلبان دانشگاه آزاد در رشته های ارائه شده تنوع بسیاری دارد . به طور حتم می توان گفت رشته هایی وجود دارند که به هیچ وجه نمی توان آن ها را در دانشگاه های دیگر پیدا کرد. پس این داوطلبان می توانند با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در رشته مورد علاقه خود مشغول به تحصیل شوند.آگاهی کامل از نحوه ی پذیرش دانشگاه های بدون کنکور کمک بسیاری به داوطلبان درانتخاب دانشگاه و رشته ی تحصیلی می کند تا با یک انتخاب درست مسیر آینده ی تحصیلی خود را انتخاب نمایند.نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی می باشد و داوطلبان باید برای ثبت نام به سایت معاونت سنجش دانشگاه آزاد مراجعه کنند. داوطلبان باید پس از تکمیل ثبت نام ، رسید مربوط به ثبت نام خود را دریافت نمایند تا در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه مربوطه با دارا بودن دیگر مدارک به صورت حضوری جهت تکمیل ثبت نام نهایی به دانشگاه مراجعه نمایید.برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد بر روی لینک کلیک کنید.
    زمان برگزاری و اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 97

    چند روز پیش از زمان برگزاری کنکور کارت ورود به جلسه کنکور آزاد بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور نسبت به کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه آزاد 97خود اقدام نمایند.همانطور که می دانید در 15 و 16 تیر ماه 97 آزمون سراسری و آزاد 97 در پنج گروه آزمایشی به صورت هماهنگ برگزار خواهد شد. آگاهی از زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 97 ، یکی دیگر از مواردی است که پس از برگزاری کنکور داوطلبان خواهان آگاهی از آن هستند. اما در رابطه با زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 97 لازم است به اطلاعتان برسانیم که در نیمه دوم مرداد ماه نتایج اولیه کنکور دانشگاه آزاد 97 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.
    میزان شهریه دانشگاه آزاد 97

    در صورتی که دانشجو (به غیر از دانشجویان دکتری حرفه ای گروه پزشکی) در ابتدای ورود و پس از ثبت نام تا قبل از تاریخ 30 مهر برای ورودی های نیمسال اول و 30 بهمن ماه برای ورودی های نیمسال دوم درخواست انصراف خود را در واحد ثبت نمایید، مشمول هزینه انصراف نخواهید شد و چنانچه تا قبل از ورودی های نیمسال اول و برای ورودی های نیمسال دوم درخواست انصراف دهند 50% کل شهریه پرداختی (پایه و متغیر) وصول و بقیه آن استرداد خواهد شد. در رابطه با میزان شهریه دانشگاه آزاد نیز باید بگوییم که دانشگاه آزاد همانند دیگر دانشگاه ها یک شهریه ثابت و یه شهریه متغیر دارد که میزان شهریه متغیر دانشجویان بستگی به تعداد واحدهای عملی – نظری آنان خواهد داشت.ضمن اینکه دانشگاه آزاد با توجه به خدماتی که در اختیار دانشجویان قرار می دهد، شهریه بیشتری نسبت به دیگر دانشگاه ها از جمله دانشگاه های سراسری، پیام نور و علمی کاربردی دریافت می کند. یکی از موضوعاتی که برای تمامی داوطلبان مهم می باشد اطلاع از میزان شهریه می باشد که هر چه مقاطع تحصیلی داوطلبان بالاتر می رود شهریه نیز افزایش می یابد. برای آگاهی شما داوطلبان در ادامه مطلب شهریه کارشناسی ارشد ، شهریه دکتری و دیگر مقاطع را نیز به صورت مختصر به شما داوطلبان توضیح خواهیم داد. { میزان شهریه در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد : 700 الی 1,000,000} ، { میزان شهریه در مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد : 900 الی 1,200,000} ،{ میزان شهریه در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد : 900 الی 1,200,000 } ، { میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد : 2,300,000 الی 2,800,000 } ، { میزان شهریه دکتری دانشگاه آزاد : 6,000,000 الی 7,000,000 }

  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    اسفند -۱۴۰۲
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    Deutschland
    مقطع تحصيلات
    فوق لیسانس
    رشته تحصيلي
    VeronaTep
    نام دانشگاه
    VeronaTepPJ
    نوشته ها
    1
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    9

    -

    اطلاعيه سازمان سنجش آموزش کشور درباره جدول زمانبندی آزمونهای سال 1391اطلاعيه سازمان سنجش آموزش کشور درباره جدول زمانبندی آزمونهای سال 1391 نام آزمونتاريخ ثبت نامبرگزاري1آزمون كارشناسي ناپيوسته دوره هاي پودماني سال 91 دانشگاه جامع علمي كاربرديثبت نام انجام شده است1391/02/292آزمون دوره هاي مهندسي فناوري ارشد سال 91 دانشگاه جامع علمي- كاربرديثبت نام انجام شده است1391/02/293آزمون سراسري سال 91ثبت نام انجام شده است1391/04/10،9،84آزمون كارشناسي دوره هاي ترمي دانشگاه جامع علمي كاربردي1391/02/1117/02/13911391/04/305آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 911391/03/171391/03/231391/06/026آزمون آموزشكده هاي فني وحرفه ايسال 911391/02/181391/02/251391/06/03

  3. Top | #3


    تاریخ عضویت
    اسفند -۱۴۰۲
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    Mozambique
    مقطع تحصيلات
    دکتری
    رشته تحصيلي
    Antoniogdg
    نام دانشگاه
    AntonionwsJL
    نوشته ها
    10
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    16

    Where is Administration iromran.ir??

    Can I contact admin?? It is important. Thank.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 21:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو