[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

قابلیت اعتماد به رتبه بندی [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

برای کسانی که با سایت ها سر و کار دارند همانگونه که اشاره کردیم [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]بسیار اهمیت دارد و سعی می کنند در بازده های زمانی متعدد آن را چک کنند. حال نکاتی که برای آنها اهمیت دارد را با یکدیگر مرور می کنیم. نکنته اول این است که اماری که [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] ارائه می کند تا چه میزان مورد اعتماد است و واقعیت دارد. باید بگوییم که آمار [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] با این که اهمیت زیادی دارد اما دقت آن به همان میزان نیست و کاملا با واقعیت مطابقت ندارد. یعنی قسمتی از این آمار بر اساس فرضیات و محاسبات احتمالی می باشد. در زیر به چرایی احتمالی بودن این آمار و دقیق نبودن ان می پردازیم. چگونگی جمع آوری آمار الکسا

شیوه کار [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] نیز برای بسیاری کاربران سوال است و در جواب آنها باید بگوییم همین شیوه جمع آوری داده ها است که باعث عدم دقیق بودن آن می شود. الکسا داده های مورد نیاز را با نصب کردن نوار ابزار در مرورگرهای کاربران نقاط مختلف دنیا به دست می آورد. حال در صورتی که کاربران یک سایت بیشترشان بدون نصب نوار ابزار از آن دیدن کنند و در مقابل برخی سایت ها به خاطر مدل و نوع فعالیت هایی که دارند از این نوار ابزار استفاده کنند و حال نتیجه در [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] آن چیزی که باید باشد نیست و غیر واقعی می باشد. یکی از دلایلی که قرار گرفتن در رنک گوگل با [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] نیز تفاوت دارد همین مورد می باشد.
آمار الکسا اهمیت دارد

با تمامی مواردی که در بالا اشاره کردیم منظور این نیست که رتبه بندی [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] و آمار ان را نادیده بگیرید و همانگونه که که مشخص است الکسا از جایگاه مناسبی در [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] و میان کاربران اینترنت برخوردار است و شهرت و اعتبار قابل توجهی در عرصه های گوناگون اینترنت و [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] کسب کرده است. امروزه شرایط به صورتی پیش می رود که بیشتر سایت ها برای همکاری و تعامل رتبه [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] را معیار قرار می دهند و در صورتی که در الکسا رتبه خوبی داشته باشید برای همکاری با شما پا پیش می گذارند. رتبه [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] حتی می تواند در گرفتن تبلیغات نیز نقش در خور توجهی برای شما داشته باشد. در افزایش رتبه الکسا برخی بگ ها و آسیب پذیری ها نیز وجود دارد که به برخی افراد امکان سوء استفاده و بالا بردن آمار سایت خود با روش های متقلبانه را می دهد که به زودی بر طرف خواهد شد. روش های اینچنینی نمی تواند ارزش واقعی سایت را بالا ببرد و صرفاً در کوتاه مدت جوابگو است و به نوعی فریب خود می باشد.