سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

کردان راه حل فرار از الودگی هوای شهر

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4

موضوع: کردان راه حل فرار از الودگی هوای شهر

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    مرداد -۱۳۹۶
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    تهران
    مقطع تحصيلات
    لیسانس
    رشته تحصيلي
    معماری
    نام دانشگاه
    تهران
    سال اخذ مدرک
    1396
    نوشته ها
    4
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    250

    کردان راه حل فرار از الودگی هوای شهر

    کافی است سری به صفحات مجازی بزنید و نام کردان را سرچ کنید. آنچه در پاسخ سرچ شما نمایش داده می شود، ویلاهایی آزاد و طبیعتی بکر است. احتمالا شنیده اید کردان به شهری تبدیل شده که به دلیل آزادی های موجود، بسیار بسیار مورد توجه تروتمندان تهرانی قرار گرفته است و برخی از تهرانی ها با خرید ویلا در کردان چندار، مکانی برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی دست و پا می کنند تا با خیال راحت آخر هفته ها به کردان رفته و ساعاتی خوش و به دور از هر گونه مزاحمت را سپری کنند.

    ممنوعیت های دست و پا گیر پایتخت

    به هر حال پایتخت است و قوانینش. گاه اجازه مهمانی داده نمی شود، گاه حیوانات خانگی اجازه تردد در شهر ندارد و قوانین متعدد دیگری که شرایط را برای تفریحات شهری سخت کرده است. به همین دلیل بسیاری از مردم تهران ویلا، باغ و یا محلی را برای خود دست و پا می کنند تا هر گاه اراده کردند بتوانند از پایتخت رفته و ساغاتی خوش را سپری کنند.

    چه چیز بهتر از این که در نزدیکی تهران شهری با چنین امکاناتی وجود داشته باشد که علاوه بر زیبایی های طبیعی و مکانات شهری، از آزادی های مدنی نیز برخوردار باشد و این امکان را به ساکنینش بدهد تا بدون دغدغه با آرامش زندگی کرده و لحظاتی خاطره انگیز را سپری کنند.

    اگر نمی دانید کردان کجاست، بهتر است با ادامه گزارش همراه ما باشید تا هم این شهر را به شما معرفی کنیم و هم راهنمای خرید ویلا در کردان چندار را در اختیارتان قرار دهیم.

    کردان چندار را بشناسید

    کردان شهری تاریخی از بخش های چندار است که در ارتفاع 1350 متری واقع شده است. این شهر که از مجموعه شهرستان ساوجبلاغ به حساب می آید، در شمال خود جاده برغان و کوهسار را دارد و از جنوب همسایه اتوبان کرج - قزوین است. همچنین از شرق مجاور کرج بوده و غرب آن را زمین های سیف آباد تشکیل می دهد.

    شهر کردان در پانزده کیلومتری هشتگرد و بیست و دو کیلومتری شهر کرج قرار گرفته است و می توان با یک ساعت پانزده دقیقه از تهران به این شهر رفت.


    مهاجرت معکوس

    حتما شنیده اید که بسیاری از مردم این روزها برای پیدا کردن کار از روستاها به شهرها و گاه از شهرهای کوچک به سمت کلانشهر هایی چون تهران مهاجرت می کنند. همین امر باعث شده است شهرهایی مانند تهران دچار ازدیاد جمعیت شده و شرایط نامناسبی برای زندگی داشته باشند. به همین دلیل برخی از مردم پایتخت نشین به شهرهای کوچک مهاجرت می کنند و یا برای تعطیلات هم که شده از شهر خارج می شوند.

    سال ها است کردان یکی از همان شهرهایی بوده که به دلیل نزدیکی به تهران طرفداران بسیاری دارد و مردم تهران را به سمت خود کشانده است. برخی از این افراد با خرید ویلا ساکن دائمی آن شده اند و برخی دیگر آخر هفته ها را در آن شهر سپری می کنند.

    هوای پاک و سالم، طبیعتی زیبا و بکر، سکوت و آرامش، عدم وجود ترافیک، ویلاهایی مدرن و لوکس و بسیاری از موارد دیگر همگی از جاذبه هایی است که منجر به علاقه مردم نسبت به شهر کردان شده است.

    خرید ویلا در کردان

    جهت [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] باید توجه داشته باشید این شهر دارای باغ ویلاهای متعددی است. به همین جهت نمی توان توقع داشت صد در صد ویلاهایی که در این شهر ساخته شده اند، از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار باشند. از همین رو اگر قصد خرید ویلا در کردان چندار را دارید باید به هنگام خرید نسبت به امکانات و شرایط ویلا حساسیت به خرج دهید. البته سایت ساکنین در این راه به کمک شما می آید و بهترین ویلاها ها با مناسب ترین قیمت را به شما پیشنهاد می دهد.

    از طرف دیگر باید یگوییم اگر فکر کرده اید قرار است در شهری ویلا بخرید که بافتی قدیمی داشته و ویلاهایش کلنگی است، سخت در اشتباهید زیرا این شهر خلاف باورتان شهری مدرن، لوکس و امروزی بوده که غالب ویلاهایش معماری مدرن و منحصر به فردی را دارا است. اکثر این ویلاها در باغ های بزرگی واقع شده اند و منظره ای بی نظیر را ایجاد کرده اند.

    کوچه باغ های کردان

    آب و هوا در کردان

    کافی است تنها چند روز در تهران زندگی کرده باشید، آن وقت است که خوب درک می کنید که چرا برخی از ساکنین تهران به فکر مهاجرت به شهرهای دیگر افتاده اند. کردان نیز به دلیل آب و هوای مناسب یکی از مقصدهای مهاجرینی است که زندگی در پایتخت را رها کرده و طبیعت را ترجیح داده اند. وجود باغ های گوناگون و دشت های پهناور، آب و هوایی فوق العاده به این شهر بخشیده اند به همین منظور این شهر برای افرادی که به هر دلیل تصمیم به زندگی در هوایی پاک دارند، بسیار مناسب است.

    قیمت ویلا در کردان چندار

    اگر قصد خرید ویلا در کردان چندار را دارید، باید بگوییم قیمت ویلاهای این بخش بر اساس متراژ زمین، سن بنا، امکانات و متریال ساخت و... تعیین می شود . به همین منظور بهتر است برای آشنایی با [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] مراجعه کنید و علاوه بر این که با قیمت ویلاها آشنا می شوید، عکس هایی از ویلاهای آگهی داده شده را مشاهده کرده و بهترین انتخاب را انجام دهید. در واقع باید بگوییم سایت ساکنین بانک اطلاعاتی املاک بوده و با هر بودجه ای می توانید بهترین ها را از این سایت پیدا کنید.
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    دی -۱۳۹۸
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    8
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    165
    گشت و گذار آخر هفته در دیدنی های اطراف تهران

    شما جز کدام دسته یک از این دسته ها هستید ؟ آخر هفته های خود را به استراحت می پردازید و یا ترجیح میدهید سفرهای کوتاه انجام دهید و خارج از هیاهوی شهر باشید ؟این بار در گروه لوکس ویلا ما به شما پیشنهاداتی خواهیم داد که جز هر کدام از دسته های بالا باشید بتوانید آخر هفته دلنشینی داشته باشید . ما به معرفی 3 منطقه از دیدنی های اطراف تهران خواهیم پرداخت که شما بتوانید هم از هیاهوی شهر دور شوید و هم با خیالی آسوده به استراحت بپردازید .
    کردان را بشناسیم

    یکی از مناطق ییلاقی اطراف تهران که در استان البرز قرار گرفته است روستای زیبای [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]می باشد . روستایی که می تواند انتخاب اول شما برای گشت و گذار آخر هفته در دیدنی اطراف تهران باشد . روستای زیبای کردان با فاصله اندکی که با تهران دارد آخر هفته ها میزبان مسافران بسیاری است .
    لذت قدم زدن در کوچه باغ های کردان و دیدن مناظر طبیعی چشم نواز می تواند از لذت های سفر آخر هفته شما باشد .کوچه باغ هایی که در تمام طول سال زیبا هستند . بهار پر از شکوفه ، تابستانی پر میوه ، پاییزی طلایی و نارنجی رنگ و زمستانی پوشیده شده از برف که جای جای این روستا می توانید آدم برفی های ساخته شده توسط بچه ها را ببینید . آدم برفی هایی که به آسمان خیره شده اند و ترس از حضور گرمای خورشید در چشمان آنها دیده می شود .

    آب و هوای فوق العاده کردان در کنار مناطق دیدنی آن باعث شده که جوانان و خانواده های بسیاری به دنبال اجاره ویلا در کردان باشند تا بتوانند انرژی از دست رفته در طول هفته را بازیابی کنند .
    زیبایی های کردان

    روستای زیبای کردان علاوه بر طبیعت منحصر به فرد خود دارای دیدنی های تاریخی و تفریحی فراوانیست که در ادامه به معرفی چند مورد از آنها خواهیم پرداخت.
    رود کردان

    وجه تسمیه کردان از همین رود گرفته شده است . رودی که از ارتفاعات کهار سرریز شده و از بخش های ساوجبلاغ و نظرآباد عبور کرده و به کردان می رسد.
    برج مقبره کردان

    مکانی تاریخی که سنگ بنای آن از جنس آجر می باشد . تاریخ شناسان زمان ساخت برج مقبره را به دوران سلجوقیان برمی گردانند . کابری برج مقبره برای تاریخ شناسان رمز و رازی ناشناخته است اما حدس میزنند در این برج مقبره ای وجود داشته باشد .
    باشگاه سوارکاری کردان

    برای دوست داران اسب و ورزش اسب سواری ، کردان می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد . باشگاه اسب دوانی کردان با دارا بودن امکانات و تجهیزات تراز اول می تواند بهترین گزینه شما دوست داران این ورزش هیجان انگیز باشد .
    اجاره ویلا در کردان

    ما در لوکس ویلا این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید با پرداخت هزینه ای کم از بهترین کیفیت و خدمات بهره مند شوید .
    ویلاهای کردان دارای امکانات رفاهی کامل می باشند و از جمله پرطرفدارترین ویلاهای کردان می توان به ویلاهای استخردار کردان که در پاییز و زمستان دارای آب گرک می باشند تا همگان بتوانند در هر فصلی از سال از استخر ویلا استفاده کنند . برای [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] به وب سایت لوکس ویلا مراجعه کنید .

  3. Top | #3


    تاریخ عضویت
    تیر -۱۳۹۹
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    2
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    140
    برای ییلاق یا تعطیلات آخر هفته کردان یکی از گزینه های مناسب هست به شرطی که از یکی از سایتهای معتبر اقدام کنین برای رزرو که پشتیبانیتون کنن .... برای
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] دلال های اون منطقه یکم کم لطفی میکنن

  4. Top | #4


    تاریخ عضویت
    تیر -۱۳۹۹
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    2
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    140
    دوستان با سیستم گردشگری آشنا شدم حیفم اومد در میونش نزارم باهاتون.... هر جایی که قصد سفر به اون رو دارید مشخص میکنین تمامی [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] های اطرف رو مضخص میکنه میتونین اجاره کنین نه فقط ویلا استخر دار ها ویلاهای دیگه و اپارتمان و... هم مشخص میکنه که برای هر سلیقه ای چند مورد داشته باشه حداقل ... خیلی راحت هم رزرو میشن.. مثلا چون الان موضوع ما کردان هست مخصوصا این مواردی که گفتم برای کردان خیلی هست

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 16:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو