برس گرد:

از این مدل برس می توان برای هر نوع رنگ ساختمانی استفاده کرد. می توانید از این مدل برای سطوح صاف استفاده کنید و طرح هایی روی آن ها وجود داشته باشد.

روی دسته این برسها محفظه تراشیده شده ای قرار دارد که در آن موهای قلم مو غوطه ور و نخ شده است. به راحتی می توانید طول برس را به اندازه دلخواه تغییر دهید.

برس کپسول:

این مدل برس برای استفاده در رنگهای روغنی و صنعتی مناسب است. از سپر کپسول فلزی برای اتصال مو به دسته برس استفاده شده است. شکل های این برس به صورت گرد و بیضی شکل است که در بازار برای تهیه آماده است و شکل بیضی شکل آن طرفداران بیشتری دارد.




برس مخصوص لاک:

این مدل تقریباً شبیه قلم کپسول است ، اما تفاوت در این است که فقط به صورت گرد ساخته می شود و از نخ برای ایجاد استحکام بیشتر بین مو و دسته استفاده می شود و موها محکم بسته می شوند.

برس صاف یا مسطح:

اندازه این برس ها با توجه به اندازه آنها مشخص می شود. این برس دارای موهای گسترده ای مستطیلی است که با استفاده از سپر فلزی به دسته وصل می شود.




برس و سطح گسترده:

این برس ها نسبت به سایر برس ها موهای بیشتری دارند و از مکعب های مستطیل شکل ساخته شده اند. این نوع برای رنگ آمیزی نما و به طور کلی برای سطوح بزرگ مناسب است. به عنوان مثال ، به راحتی می توانید بدنه مخازن که آب ، نفت یا مواد شیمیایی و مواردی از این دست را نگه دارید ، رنگ کنید.




برس نرده:

این برس ها دارای دستگیره های بلند هستند و به گونه ای گرد و مسطح طراحی شده اند. برای اینکه بتوانید قسمتهایی را که غیرقابل دسترسی هستند نقاشی کنید ، در دسته های خود موهای خمیده و زاویه دار دارند.


مزایای استفاده از قلم مو چیست؟

برس در اندازه های مختلفی موجود است ، بنابراین می توانید به راحتی نقاط کوچک و سخت را با برس نقاشی کنید.
فضاهای كوچك مانند گوشه های دیواری به سادگی با قلم موها رنگ شده اند زیرا گوشه های دیوار مناطقی هستند كه نمی توانند اسپری شوند یا نورد كنند.
قلم مو در رنگ آمیزی بسیار دقیق است و اگر آن را درست انجام دهید ، نتیجه نهایی کاملاً طبیعی تر خواهد بود.

مضرات استفاده از قلم مو چیست؟

سرعت نقاشی ساختمان با استفاده از آن بسیار کم است و نسبت به روش های دیگر زمان بیشتری می برد.
استفاده از برس ها برای قسمت های بزرگ مناسب نیست زیرا از نظر اقتصادی و به صرفه زمان و هزینه دارد.
اعمال نیاز به مقدار بیشتری رنگ دارد.
تمیز کردن و تمیز کردن برس مدت زمان زیادی طول می کشد و تقریباً دشوار است.


تأثیر تعداد اتاقها بر قیمت نقاشی ساختمان

هرچه تعداد اتاق ها بیشتر باشد و سطح یک قطعه و یک قطعه پایین تر باشد ، نیروی انسانی بیشتری لازم است و برای انجام کار بیشتر طول می کشد.




آماده سازی برای نقاشی ساختمان

آماده سازی برای شروع نقاشی ساختمان به دو بخش تقسیم می شود که بخشی از آن بر عهده مالک و بخش دیگری از مراحل اولیه ای است که توسط نقاش انجام می شود.

مراحل اولیه مالکیت برای شروع نقاشی:

صاحب خانه باید موارد زیر را انجام دهد:

وسایل مورد نیاز خود را جمع کنید: قسمتی را که نیاز به نقاشی دارد جمع کنید و آنها را با پلاستیک بپوشانید تا رنگ آنها را لمس نکند.
قسمت هایی را که نباید با رنگ آغشته شوند بپوشانید: قسمت هایی از قبیل سوکت ، دستگیره ، شیشه و سایر قسمت ها مانند رنگ را بپوشانید که نباید با نوار روزنامه یا کاغذ لمس کنید.

مراحل اولیه نقاش برای شروع نقاشی:

برای شروع ، باید بستر مناسبی را فراهم آورد: این بدان معناست که باید سطوح را به خوبی مورد بررسی قرار داد و اقدامات لازم مانند صاف کردن و پیچیدن سطوح با استفاده از کاغذ سنباده را انجام داد. اگر تورفتگی وجود داشته باشد ، باید از گچ و بتونه پر شود و به طور کلی بالشتک های لازم تهیه شود.
رنگ مناسب را برای رنگ آمیزی ساختمان روی سطوح انتخاب کنید: رنگ مناسب انتخاب شده برای نقاشی باید روی سطوح اعمال شود و برای انجام این کار باید تجهیزات لازم را داشته باشد. در کنار همه این موارد ، رعایت نکات ایمنی نیز بسیار مهم است.




ایجاد شرایط مناسب برای گچ کاری



پتینه کاری چیست؟



رنگ آمیزی دیوار با اکلیل



رنگ کاری چوب



رنگ آمیزی محل کار



رنگ مناسب محیط های آموزشی



رنگ مولتی کالر چیست؟



چکه کردن رنگ در حین رنگ آمیزی



رنگ آمیزی کاشی حمام



نقاش ساختمان



رنگ آمیزی سازه ها