سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

انیمیشن بسیار زیبای پل میانگذر ارومیه به تبریز برای دانلود - پل شهید کلانتری - جالبه

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: انیمیشن بسیار زیبای پل میانگذر ارومیه به تبریز برای دانلود - پل شهید کلانتری - جالبه

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    دی -۱۳۹۰
    عنوان کاربر
    مدیر ارشد
    محل سکونت
    برازجان
    رشته تحصيلي
    عمران
    نوشته ها
    499
    پسندیده
    1,773
    مورد پسند: 1,129 بار در 419 پست
    میزان امتیاز
    1509

    انیمیشن بسیار زیبای پل میانگذر ارومیه به تبریز برای دانلود - پل شهید کلانتری - جالبه

    قبل از انقلاب بیشتر پروژه های عظیم در داخل کشور توسط مهندسان معماری و عمران بریتانیایی و آمریکایی طراحی و اجرا می شد که هنوز هم شاهکارهای اونها بعد از گذشت چندین دهه هنوز هم در بین بناهای کشور حرف اول را می زنند و این نشان از خلاقیت و قدرت اجرایی این کشور ها می باشد.
    اما بعد از انقلاب هم کم پروژه هایی نبودند که توسط معماران کشور های آسیای میانه طراحی و برای اجرا آماده شد اما بعضی از این پروژه ها به علت بعضی کم کاستی های این شرکت ها و همچنین نبود منابع مالی هنوز هم به بهره برداری کامل نرسیده اند.
    یکی از این پروژه ها پل میان گذر ارومیه به تبریز می باشد که از روی دریاچه ارومیه رد می شود. طرح اولیه شرکت ژاپنی درست کردن جاده ای آکواریوم مانند زیر دریاچه ارومیه بود که خود طرحی منحصر به فرد بشمار می آمد، اما بدلیل انقلاب مردم ، نبود منابع مالی در آن سالها و همچنین دخالت بعضی از شرکت های ایرانی این طرح هیچوقت به مرحله اجرا در نیامد و حتی شرکت ژاپنی غرامت 1 میلیون دلاری را از ایران طلب کرد که باعث بعضی خدشه ها در ابتدای انقلاب بین مقامات ایرانی و ژاپنی شد.
    در دهه اول انقلاب چند شرکت دیگر طرح هایی را برای اجرای این پل آماده کردند که بنا به هر دلیلی هیچکدام از این طرح ها مورد قبول واقع نشد تا اینکه سازمان مسکن و شهرسازی دولت اصلاحات تصمیم گرفت که کارهای این پل را خود بر عهده گرفته و به صورت پیمانکاری جزء به شرکت های مشاوره برای اجرا تحویل دهد که بعد از گذشت 10 سال کار مداوم و بودجه های کلان سال قبل پل میان گذر ارومیه به تبریز توسط رئیس جمهور افتتاح و برای استفاده عموم آزاد اعلام شد، اما بعد از گذشت 2 هفته مسئولان استفاده از پل را ممنوع اعلام کرده و مشکلات فنی را بهانه آن اعلام کردند.
    این بخش کوچکی از سرگذشت احداث این پل بود که باز هم مثل بیشتر کارهای اجرایی در کشور به خاطر مشکل مدیریت هنوز هم بعد از گذشت 35 سال کار و استفاده از منابع مالی متعدد قابل استفاده نمی باشد.



    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]).zip]دانلود[/url] – کیفیت عالی – حجم 85 مگابایت
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]).zip]دانلود[/url] – کیفیت متوسط – حجم 32 مگابایت
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]).zip]دانلود[/url] – مخصوص موبایل – حجم 9 مگابایت


    منبع: پارسیان کد
    2 کاربر مقابل پست boushehromran عزیز را پسندیده اند: aminrahmani,shahab772

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 07:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو