[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

از زمانی که ” AT&T” اولین کمپین تبلیغاتی را در سال ۱۹۹۴ ساخت، تعداد چنین کمپین*هایی به طور فزاینده*ی افزایش یافت و اصطلاح بنرینگ مطرح شد، به شکلی که اکنون درصد بالایی از صنعت تبلیغات آنلاین را تبلیغات بنر (*Bannering) خود اختصاص داده*اند.
• بر اساس آمار سازمان بین المللی تبلیغات (IAB)،* در سال ۲۰۰۰ میلادی، تبلیغات از طریق بنرهای آنلاین، ۴۷٪کل تبلیغات آنلاین را تشکیل داده است.
• بویژه اگر توجه کنیم که رقم کل تبلیغات آنلاین در این سال ۲/۸ میلیارد دلار بوده، بیشتر به اهمیت این نوع تبلیغات پی می*بریم. بنابراین تبلیغات از طریق بنر می*بایست بخشی از استراتژی تبلیغاتی شما باشد.
تبلیغات بنری، نقش به*سزایی در افزایش قابلیت*های تصویری علامت*های تجاری و معروف شدن آنها دارد و همین*طور ترافیک زیادی را به سایت شما منتقل می*کنند. زیرا با کم*ترین جزئیات، مشتری را به کلیک ترغیب می*کنند.
به یاد داشته باشید که:
یکی از هداف خیلی مهم از [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]، جا انداختن نام تجاری است.
هر چقدر بیشتر و مکررا پیام شما دیده یا شنیده شود و بازدیدکنندگان بنرهای شما را ببینند اسم شما و نوع محصولات و خدمات شما، برایشان آشناتر خواهد شد و در نتیجه در آینده بیشتر برای خرید محصولات یا خدمات*تان به سراغ شما خواهند آمد.

چرا تبلیغات بنری؟
کمترین استفاده تبلیغات بنری آشنایی مصرف کنندگان با برند شماست و این کار در آینده اعتماد و اطمینان به شما را افزایش می*دهد و این یعنی هرگاه محصولی در حوزه*ی کاری شما را بخواهند و آن را در گوگل یا بینگ سرچ کنند، به محض دیدن شما بلافاصله روی [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] شما کلیک می**کنند.
در ثانی شما اگر به روش*های قبلی تبلیغات خود ادامه دهید، همیشه همان مقدار مشتری را خواهید داشت و از مشتری*هایی جدید که روش*های جدید برای شما به ارمغان می*آورند محروم خواهید ماند. روش*های دیگر، مشتریانی برای شما می*آورند که به دنبال شما می*گردند، اما طراحی بنر برای شما مشتریان جدیدی را به همراه خواهد آورد.
شما به منظور رشد و گسترش پایه فروش خود باید از انواع مسیرها و روش*ها و منابع بهره ببرید و این نوع تبلیغات هزینه کم و تاثیر به*سزایی برای کسب*وکار شما خواهد داشت. باید گفت از نظر هزینه نیز* این نوع تبلیغات بسیار ارزان*تر از تبلیغات عادی هستند.

از بنرهای آنلاین at&t

نقش بنرها در معروف کردن نام شرکت*ها چیست؟
کلید موفقیت افرادی که فعالیت*هایشان، ارتباط تنگاتنگی با شبکه اینترنت دارد، گنجاندن بنرها در وب*سایت*هایی است که به* نحوی به موضوع تبلیغ آن*ها مرتبط هستند. امروزه بنرها را حدود ۴ تا ۸ هفته در سایت قرار می*دهند، اما برای دستیابی به نتیجه بهتر، به زمان بیشتری نیاز است.
در این مورد شما باید هر از چند گاهی مطالب را به*روز کنید. در این صورت مطمئن باشید نام و آرم تجاریمورد نظرتان را در ذهن*ها ماندگار می*کنید.
بنرها در حقیقت بخشی از پیام*های تبلیغاتی شرکت*ها/وب*سایت*ها هستند. این شیوه* تبلیغ‏، اسم، نشانه (logo) و تولیدات شرکت*ها را با روش*های گوناگون و متنوعی به نمایش می*گذارد که باعث حک شدن نام برند شما در ذهن مشتریان بالقوه می*شود.

بنری به منظور برندسازی
چه نوع کسب و کارهایی می*توانند از تبلیغات بنری استفاده کنند؟
هر کسب*وکاری که در دنیای آنلاین مایل به معرفی شدن و منفعت بردن از این طریق باشد، می*تواند از تبلیغات بنری استفاده کند. در مورد کسب*وکارهای کوچک می*توان گفت که این نوع تبلیغ می*تواند باعث هدایت ترافیک هدفمند زیادی به وبسایتشان شود. این تبلیغات مشتریاان بالقوه زیادی به شما معرفی می*کند. این نوع تبلیغات آنلاین برای هر نوع کسب و کاری که در پی بالا بردن ارزش برند خود و در نتیجه فروش بیشتر است، مفید خواهد بود.
هر وب سایت که بخشی تجاری را شامل می*شود بهتر است تا از بنر مارکتینگ استفاده کند. آنها به راحتی تبدیل به فروش می*شوند. کمپانی*های بزرگ نیز می*توانند از خاصیت معروفیت نام و برندشان در این نوع تبلیغات بهره ببرند. آنها می*توانند از این نوع تبلیغ به عنوان بخشی از استراتژی خود در کنار تبلیغات کلیکی,تقویت سئو و حضور در شبکه*های اجتماعی مانند فیسبوک و لینکدین بهره ببرند.
بنر مارکتینگ بسیار موثر در جلب توجه چشمی و توجه مشتریان است. یک تاکتیک خوب می*تواند شامل یک پیشنهاد عالی و یا محدودیت در زمان باشد. به طور مثال اگر شما تجهیزات چاپ و یا شبکه می*فروشید، می*توانید در یک پیشنهاد، تخفیف زیادی در مدت زمانی مشخص ارائه دهید. بنر مارکتینگ به طور کلی باید بخشی از استراتژی کسب*و*کار شما باشد. کسب و کار شما باید به نحوه*های مختلفی ترویج داده شود و تبلیغات بنری نیز یکی از این روش*ها است.