[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

در این بخش دانلود پروژه طراحی نما در معماری در ۳۱ صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم.

همچنین لینک دانلود پاورپوینت طراحی نما در معماری نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است. مقدمه:

اولین جلوه بصری هر ساختمانی نمای آن است که می تواند با کاربر و مخاطب آن ارتباط برقرار کند. اما این نما باید به گونه ای طراحی شود که صرفا یک صفحه دو بعدی فاقد ارزش بصری نباشد، طراحی نمای ساختمان به عنوان اولین عنصر تاثیر گذار بر مخاطب باید فکر شده و طبق اصول طراحی شود و البته که طراحی اصولی نمای ساختمان ها دارای نکته های بسیاری است که برخی از آن ها را در این مطلب با هم بررسی خواهیم کرد پس در این مطلب با چیدانه همراه باشید.
در سال های اخیر با توجه به رقابتی شدن بازار مسکن و همچنین اجبار شهرداری به ارائه طرح نما و تصویب آن در کمیته نما و منظر شهری مناطق مختلف، مسئله طراحی نما از موضوعی لوکس و غیر ضروری تبدیل به یک الزام برای کلیه ساختمان ها شده است. سازندگان اکنون توجه بیشتری به طراحان نما و انواع سبک های مختلف، مصالح متفاوت و … دارند و این موضوع در حال حاضر دارای اهمیتی بیشتر از هر زمان دیگری در گذشته شده است. با توجه به این موضوع در مطلب حاضر سعی داریم مباحث مختلفی را راجع به طراحی نمای ساختمان مطرح کنیم. . فهرست:

عنوان
مقدمه
اصول کلی طراحی نمای ساختمان
تلفیق متریال های مختلف در طراحی نما
طراحی اصولی نمای ساختمان
سبک های مختلف در طراحی نما
طراحی نمای کلاسیک
طراحی نمای مدرن
طراحی نمای کمینه (مینیمال)
مصالح و روش های ساخت
طراحی نمای خلاقانه با استفاده از آجر
انواع سنگ های ساختمانی
سادگی و خوانایی نمای ساختمان
تعریف کاربری های داخلی ساختمان با استفاده از طراحی نما
نورپردازی نمای ساختمان
پویایی در طراحی نمای ساختمان
. [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

.. [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] رمز فایل فشرده: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] (پسورد را تایپ نمایید.) [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] حجم فایل در حالت فشرده: ۵۳۴ KB [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] ———————————————— ——————————