[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

در این بخش دانلود پروژه نقش درخت و فضای سبز در معماری در ۳۲ صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم.
همچنین لینک دانلود پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است. . مقدمه:

تحولات انقلاب صنعتی در جهان باعث گردید که شهرها از نظر فضای سبز خارج از الگوی ارگانیک قبلی که پاسخگوی نیازهای اکولوژیک بود، تکوین یابد. در تعریف کنونی فضای سبز شامل آن بخش از مناطقی می شود که دارای گیاهان و یا هر گونه سبزینگی اعم از درختان، گلها و چمن ها را در بر داشته باشدطراحان هلندی شهر سبزی را برای گوانژوی کره جنوبی طراحی کرده اند که در آینده به عنوان الگوی پروژه های شهری دوستدار محیط زیست جهان معرفی خواهد شد. این شهر کوچک در فاصله ۳۵ کیلومتری سئول در کره جنوبی ساخته می شود و به نظر می آید که ایده اصلی طراحی آن به فیلمهای علمی – تخیلی باز می گردد.
پیش بینی می شود این شهر کوچک در سال ۲۰۱۱ تکمیل شده و حدود ۷۷ هزار تن را نیز در خود جای دهد.قسمتهای اصلی این شهر شامل دو مرکز بزرگ به همراه فضاهای مسکونی، فرهنگی، اداری، تجاری، تفریحی و آموزشی است که بر روی سقف آنها پرچینهای فوق مدرنی ساخته می شود که سهم قابل توجهی در کاهش مصرف انرژی و مصرف آب و همچنین بهبود سیستم تهویه مطبوع خواهند داشت. برجهای مسکونی و اداری که در این شهر ساخته می شوند همچون تپه های سرسبزی خواهند بود که در بدنه خارجی آنها از تنوع قابل توجهی گیاهی استفاده خواهد شد.همچنین آبیاری گیاهان در طبقات مختلف این برجها با استفاده از مدرنترین تکنیکها صورت می گیرد تا ضمن کاهش هزینه ها، بیش از پیش بر افزایش فضاهای سبز مجموعه افزوده شود.
در این پاورپوینت به بررسی نقش درخت و فضای سبز در معماری ، می پردازیم . . فهرست:

عنوان
نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم)
شهر سبز
کلبه دو طبقه درختی
تاثیرونقش درختان درفضای سبزومنظرشهری
انواع دیواره های مورد استفاده در فضای سبز
انواع دیواره ها
انواع دیواره ها بر حسب مصالح ساختمانی
تعدادی از گیاهانی که به عنوان پرچین یا دیواره سبز کاربرد دارند:
خانه های کوهستانی . [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
رمز فایل فشرده: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] (پسورد را تایپ نمایید.) [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] حجم فایل در حالت فشرده: ۵,۰۸ KB [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] ———————————————— ——————————