سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

زمان دقیق اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۱

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: زمان دقیق اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۱

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    دی -۱۳۹۰
    عنوان کاربر
    مدیر ارشد
    محل سکونت
    برازجان
    رشته تحصيلي
    عمران
    نوشته ها
    499
    پسندیده
    1,773
    مورد پسند: 1,129 بار در 419 پست
    میزان امتیاز
    1509

    زمان دقیق اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۱

    اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره انتشار کارنامه نتایج اولیه و نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته *های تحصیلی اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته*های تحصیلی درآزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره*های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۱
    سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع همه داوطلبان آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره*های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۱ می*رساند، برای اطلاع از نتیجه اولیه آزمون خود می*توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] کارنامه نتایج اولیه را مشاهده نمایند. داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه*ای خود (نام خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری را وارد نمایند.
    ضمناً آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مفاد کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته*های تحصیلی در این آزمون شده*اند، لازم است براساس مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (شماره ۲) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته*های اینترنتی خود در موعد مقرر به ترتیب زیر اقدام نمایند.
    ۱ـ دفترچه راهنمای انتخاب رشته*های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته*ها می*باشد، از روز شنبه ۶/۳/۹۱ لغایت روز پنجشنبه ۱۱/۳/۹۱ منحصراً در سایت اینترنتی این سازمان قابل دسترس خواهد بود. لذا آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته*های تحصیلی گردیده*اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان نسبت به تهیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی اقدام نمایند .
    ۲- به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته*های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۱ توصیه می*شود ابتدا نسبت به تهیه و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته*های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) اقدام نموده و کد رشته محل های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب نمایند و پس از آن کد رشته*های انتخابی خود را در فرم پیش*نویس( نمونه*ای که به همین منظور در صفحه۴۷ دفترچه راهنمای شماره ۲ به چاپ رسیده است) درج و پس از اطمینان از صحت رشته محل*های انتخابی خود، در محدوده زمانی که از ساعت ۱۴ روز دو شنبه ۸/۳/۹۱ لغایت ساعت ۲۴ روز پنجشنبه۱۱/۳/۹۱ می*باشد، برای انتخاب رشته با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت*نام اولیه توسط سیستم به داوطلب داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته اینترنتی ضروری می*باشد) نسبت به ثبت کد رشته محلهای انتخابی و تکمیل فرم مذکور در مدت زمانی که در نظر گرفته شده، اقدام نمایند. بدیهی است پس از تأئید نهایی رشته*های انتخابی توسط داوطلب، شماره رمز ۱۵ رقمی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد و در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نگردیده است.
    ۳ـ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قبل از اقدام به تکمیل فرم مربوط، درمحیط اینترنتی انتخاب رشته بندهای ذیل را مشاهده می*نمایند که در صورت علامتگذاری در یکی از این موارد به آنها اجازه انتخاب رشته داده می*شود. بدیهی است هر زمان* مشخص* شود که* داوطلب* حقایقی را عمداً یا سهواً کتمان* نموده*، در هر مرحله *(پذیرفته*شدن*، حین* تحصیل* *و …) که باشد، از این آزمون* و آزمون* سال* بعد محروم* خواهد شد و حق هرگونه اعتراضی از وی سلب می*گردد. ۱- اطلاعات فوق (معدل کاردانی و معدل کارشناسی ، رشته و محل تحصیل دوره کارشناسی) مورد تأیید می*باشد.
    ۲- اطلاعات فوق (معدل کاردانی و معدل کارشناسی ، رشته و محل تحصیل دوره کارشناسی) مورد تأیید نبوده و دارای مغایرت است.
    تبصره: در صورتی که داوطلبان بند دوم را علامتگذاری نمایند به آنها اجازه اصلاح و ویرایش معدل و دانشگاه محل تحصیل داده خواهد شد و پس از ویرایش این موارد و تأیید آنها، اجازه انتخاب رشته به آنان داده می شود. تذکر:داوطلبانی که درردیف پذیرفته شدگان نهایی قراربگیرند وبه هنگام ثبت نام درموسسه محل قبولی، دارای مغایرت معدل باشند با توجه به مصوبات و دستورالعملهای مربوط ازآنان ثبت نام بعمل نخواهدآمد. پس لازم است داوطلبان معدل خودرا براساس مفاد بند «تذکرات خیلی مهم در رابطه با معدل» مندرج درصفحه ۳ دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون مورد بررسی قراردهند تا مغایرتی بین معدل اعلام شده به این سازمان ومعدلی که به هنگام قبولی ارائه خواهند نمود نداشته باشند. ۴- تذکرات مهم:
    الف ـ با توجه به اینکه کد محل*های انتخابی درج شده در فرم انتخاب رشته اینترنتی پس از تائید نهایی توسط داوطلب و دریافت شماره رمز ۱۵ رقمی به عنوان رسید، به هیچ عنوان قابل تغییر و یا تعویض نیست، به داوطلبان گرامی اکیداً توصیه می*گردد قبل از اقدام به تکمیل نهایی فرم انتخاب رشته*های تحصیلی خود، جزئیات و اطلاعات مربوط به کد رشته*های انتخابی (محل دانشگاه، دوره، میزان شهریه دوره*های مختلف و …) را مطالعه نموده و مد نظر داشته باشند.
    ب ـ سیستم انتخاب رشته، تا حدود زیادی هوشمند پیش بینی گردیده که در حد امکان خطاهای احتمالی داوطلبان را در زمان انتخاب رشته اینترنتی به آنان تذکر دهد (به عنوان مثال: انتخاب کد رشته محلی که داوطلب در آزمون آن شرکت نکرده و یا مجاز به انتخاب رشته نشده باشد و یا اینکه داوطلب در گرایشی از گرایشهای رشته امتحانی خود مجاز به انتخاب رشته نگردیده است و ….)، لذا لازم است داوطلبان این مورد را نیز در نظر داشته باشند. بدیهی است چنانچه داوطلبی نسبت به رفع خطاهای داده شده اقدام ننماید، انتخاب رشته وی کامل نگردیده و به این داوطلب نیز شماره رمز ۱۵ رقمی به عنوان رسید داده نخواهد شد.
    ج ـ داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته *می*باشند برای اینکه مراحل انتخاب رشته*های تحصیلی را با موفقیت به پایان برسانند و مشکلی برای آنان بوجود نیاید، لازم است اطلاعیه*های این سازمان، دفترچه راهنمای انتخاب رشته*های تحصیلی و شرایط و ضوابط ارگانهای بورس دهنده و مؤسساتی که به صورت شرایط خاص پذیرش می*نمایند را به دقت مطالعه نمایند.
    د- داوطلبان متقاضی رشته*های بورسیه دارای شرایط خاص پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط این گونه رشته*ها توجه داشته باشند منحصراً مجاز به انتخاب حداکثر ۲ کد رشته محل از این نوع کد رشته محلها می*باشند و لازم به توضیح است که تاریخ دقیق اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت و برنامه زمانی مصاحبه وسایر مراحل گزینش در اطلاعیه مورخ ۲۲/۳/۱۳۹۱ ازطریق نشریه پیک سنجش و سایت اینترنتی این سازمان به اطلاع کلیه داوطلبان خواهد رسید.
    هـ- کلیه داوطلبان متقاضی کد رشته*های امتحانی ۱۳۵۰-۱۳۵۱-۱۳۵۲-۱۳۵۶-۱۳۵۷-۱۳۵۸-۱۳۶۰ و ۱۳۶۳ که مجاز به انتخاب رشته شده باشند لازم است برای اطلاع از تاریخ برگزاری آزمونهای علمی، تشریحی، پروژه و یا عملی به اطلاعیه این سازمان در تاریخ ۲۲/۳/۹۱ که ازطریق نشریه پیک سنجش و سایت اینترنتی این سازمان منتشر می*شود، توجه داشته باشند.
    تبصره : لازم ب توضیح است که آزمون عملی ( تشریحی ) کدرشته امتحانی ۱۳۶۲ ( طراحی صنعتی ) از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند در تاریخ ۱۹/۳/۹۱ و منحصراٌ در شهر تهران برگزار خواهد شد که اطلاعیه سازمان درخصوص توزیع کارت آزمون مذکور در سایت سازمان و هفته نامه پیک سنجش مورخ ۱۵/۳/۹۱ منتشر خواهد شد .
    و- پس از مشاهده کارنامه نتایج اولیه این آزمون آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده*اند چنانچه در خصوص مندرجات کارنامه ( به غیر از معدل کاردانی و معدل کارشناسی ، نام رشته تحصیلی و یا نام محل اخذ مدرک کارشناسی ) خود موردی دارند، ضمن توجه به توضیحات مربوط به کارنامه که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و درسایت این سازمان درج گردیده است درصورت هرگونه سوال ، لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۵/۳/۹۱ ازطریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با روابط عمومی این سازمان مکاتبه نمایند.بدیهی است به مکاتباتی که پس از مهلت تعیین شده صورت گیرد ، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.


    منبع: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    کاربر مقابل پست boushehromran عزیز را پسندیده است: admin

  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    فروردین -۱۳۸۹
    عنوان کاربر
    مدير کـل سايت
    محل سکونت
    بوشهر
    مقطع تحصيلات
    فوق لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران سازه
    پایه نظام مهندسي
    1نظارت و اجرا
    نوشته ها
    2,137
    پسندیده
    3,215
    مورد پسند: 2,266 بار در 951 پست
    میزان امتیاز
    3780
    با سلام خدمت دوستان
    نتایج در حال حاضر منتشر شده است
    برای دریافت دفترچه شماره 2 از لینکهای زیر استفاده نمایید:

    • 1 - [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]( داوطلبان کلیه گروه ها) [/*:m:2ilnvf9s]
    • 2 - [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] [/*:m:2ilnvf9s]
    • 3 - [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] [/*:m:2ilnvf9s]
    • 4 - [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] [/*:m:2ilnvf9s]
    • 5 - [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] [/*:m:2ilnvf9s]
    • 6 - [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] [/*:m:2ilnvf9s]
    • 7 - [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] [/*:m:2ilnvf9s]
    • 8 - [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ](داوطلبان کلیه گروه ها)[/*:m:2ilnvf9s]
    کاربر مقابل پست admin عزیز را پسندیده است: boushehromran
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    ----------------------------------------------------------

    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 07:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو