سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

زندگی در پنت هاوس بلندترین برج نیویورک

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: زندگی در پنت هاوس بلندترین برج نیویورک

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    دی -۱۳۹۰
    عنوان کاربر
    مدیر ارشد
    محل سکونت
    برازجان
    رشته تحصيلي
    عمران
    نوشته ها
    498
    پسندیده
    1,743
    مورد پسند: 1,127 بار در 418 پست
    میزان امتیاز
    1508

    زندگی در پنت هاوس بلندترین برج نیویورک


    زندگی در پنت هاوس بلندترین برج نیویورک




    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]: بلندترین برج مسکونیِ نیمکره غربی، در مرکز «منهتن» ساخته شد. برج «432 پارک آونیو» با 425 متر ارتفاع، مشرف است بر بلندترین برج های نیویورک: ساختمان امپایر استیت نیویورک (بدون در نظر گرفتن آتن مخابراتی) با 391 متر ارتفاع، برج 319 متری کرایسلر، و ساختمان مرکز تجاری جهان با ارتفاع 417 متر.


    این برج مسکونی 96 طبقه، اثر «رافائل وینولی»، دارای 104 واحد است، با قیمت هایی از 16.95 تا 95میلیون دلار. پنت هاوس 95 میلیون دلاری بر فراز بلندترین برج مسکونی در نیمکره غربی زمین واقع شده است. ساکنین این برج می توانند چشم انداز بی نظیری از پنجره های عظیم با ابعاد 3*3 متر داشته باشند. این برج مجهز به تلسکوپ و عرشه های دیدبانی است.


    این ساختمان مجهز به اسپا، تراس، سالن ماساژ درمانی و استخر است. ساکنین می توانند هر چقدر که می خواهند از سالن بیلیارد، و سالن غذا خوری با لوسترهای عظیم کریستال استفاده کرده، در سالن عمومی گفتگو بر قرار کنند و در باشگاه بدنسازی خصوصی اندامی متناسب داشته باشند.






    با ایستادن در ارتفاع 425 متری این برج، چشم انداز بی نظیری از نیویورک (از جمله پارک مرکزی نیویرورک، منهتن جنوبی، و اقیانوس اطلس) را پیش روی خود ببینیم. این ساختمان منحصربفرد در مرکز منهتن، اکنون به بزرگترین برج مسکونی در نیمکره غربی زمین تبدیل شده است.





    این برج 96 طبقه مسکونی، به دست «رافائل وینولی» طراحی شده است. قیمت واحد های آن از 16.95 میلیون دلار تا پنت هاوس های عظیم 95 میلیون دلاری است.






    آسمان خراش «432 پارک آونیو» مشرف است بر بلندترین ساختمان های نیویورک: «امپایر استیت»، «ساختمان کرایسلر»، و ساختمان «مرکز تجاری جهان».





    اتاق نشیمن، در بلندترین ساختمان مسکونی در نیمکره غربی زمین.






    چشم اندازی بی نظیر در ساختمان 96 طبقه نیویورک.






    آسمان خراش «432 پارک آونیو» مشرف بر ساختمان های «امپایر استیت»، «کرایسلر» و «مرکز تجاری جهان» در نیویورک.






    این برج مبله، علاوه بر دیزاین بسیار زیبای واحد ها، برای تماشای شهر نیویورک مجهز به «تلسکوپ» است.






    افراد خوش شانسی که قدرت خرید یک واحد از این برج منحصربفرد را دارند، می توانند از پنجره های 3 متر در 3 متر این ساختمان چشم اندازی وسیع به این شهر داشته باشند.






    آشپزخانه تر و تمیز: واحد ها، که حداقل متراژ آن 111 متر است، دیوارهایی به بلندی 380 سانتی متر دارد.





    این برج، مجهز به اسپا، تراس، سالن ماساژ درمانی و استخر است. ساکنین می توانند هر چقدر که می خواهند از سالن بیلیارد، و سالن غذا خوری با لوسترهای عظیم کریستال استفاده کرده، در سالن عمومی به گفتگو بنشینند و در باشگاه بدنسازی خصوصی اندامی متناسب داشته باشند.




    برج 432 پارک آونیو (432 Park Avenue)، با 425 متر ارتفاع.





    برج امپایر استیت نیویورک (Empire State Building)، با 391 متر ارتفاع (بدون در نظر گرفتن آتن مخابراتی).





    ساختمان کرایسلر (Chrysler Building)، با 319 متر ارتفاع (بدون در نظر گرفتن آتن مخابراتی).






    ساختمان مرکز تجاری جهان (One World Trade Center)، با ارتفاع 417 متر (بدون در نظر گرفتن آتن مخابراتی).




    IROMRAN ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ IROMRAN





    ویرایش توسط boushehromran : ۲۷ ۰۸ -۱۳۹۳ در ساعت 23:34
    5 کاربر مقابل پست boushehromran عزیز را پسندیده اند: admin,asl148,mehrdad52,SIAMAK-TORKASHVAN7,star10

  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    فروردین -۱۳۹۳
    عنوان کاربر
    پاسخگو و راهنما
    محل سکونت
    مشهد
    مقطع تحصيلات
    لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران
    نام دانشگاه
    دانشگاه تبریز
    سال اخذ مدرک
    1352
    پایه نظام مهندسي
    پایه یک :نطارت واجرا
    نوشته ها
    370
    پسندیده
    693
    مورد پسند: 1,134 بار در 353 پست
    میزان امتیاز
    1304
    دوستان :با سلام: خسته نباشید:
    در مورد برج 432 فوق نظراتی دارم که علاقمندم : در عین حال از نظرات شما نیز بهره مند گردم. در برجهای بلند از این دست(ابر برج-بالاتر از 30 تا 40 طبقه مسکونی متداول) دو مورد که در مرحله نخست ساخت وساز در این حد از ارتفاع در ایالات متحده مطرح بود ومنتقدان بخصوص معماران طرفدار گسترش شهرها بطور افقی وبا ارتفاع محدود (موردی که در ایران هنوز در ذهن ما ارجح است یعنی:فضای سبز+حیاط+وابنمایی در وسط+واطاقهای وسیع=یا همان چهار دیواری شخصی وحیاط در بست حتی در حد 500 یا 1000متر زمین ایده ال است و اغلب از ناچاری ومضیقه مالی روی بزندگی اپارتمانی می اورند.واقعیتی که شماهم در ته دل خود به ان اذعان دارید.ما ایرانیان چنین هستیم! وبی خود بما گل وبلبل و باغ! نمی گویند.). بخصوص با شروع برجهای:امپایر استیت-کرایسلر -و سیرز روبک-و...که حداقل 40 تا 50 طبقه کمتر از این برجهای فعلی دارند-مخالفت خودرا بارها اعلام نمودند. استدلال انان سوای ان چیزی که در فلسفه :باغ شهرهای خود (GARDEN-CITY) بدان معتقد بودند(این نظریه بسیار جذاب است ودر مکتب های مطرح معماری از طرفداران نامداری برخوردار است وحتی در میان مردم عادی بیشتر-نگاهی بزندگی خود مردم ایالت های امریکا ویا حومه شهرهای اروپا -زندگی دربست وویلایی را که از ارجحیت برخوردار است نشان می دهد.). مورد دوم اعتراض: وجود بار گسترده بادهای شدید (نیروی غالب محاسباتی در بسیاری از ایالت ها باد است وکنترل زلزله در مرحله دوم است.).و مدهای نوسانی وارتعاشی بود که در طببقات بالا تر از ارتفاع 100متر بخوبی حس می شد.واگرچه مهندسان سازه بارها تضمین می کردند که سازه را در برابر این نیروها محاسبه کرده اند وجای نگرانی نیست(درست هم می گفتند-اکنون حداقل نیم قرن وبیشتر از عمر سه سازه وبرج های قدیمی فوق می گذرد .). بازهم ان حالات احساس عدم ایمنی در برابر نوسانات حس شونده وایجاد اضطراب در ساکنانی که در دهه های 1945 به بعد داشتند این برج نشینی را امتحان می کردند-غالب بود.مورد سوم: معطلی زیاد در اسانسورهای کند ان زمان بود.وگاه حبس شدن در انها بعلل نقص فنی برای چند ساعت. ومورد اخر نبودن امکانات کافی ومجبور بودن فرد برای هر خرید جزیی پیمودن صدها پله یا وقت گذرانی در اسانسور!. اینها چالش های جدی ان دهه ها بودند والبته درست هم بودند.
    اما امروزه:برجهای بسیار بلندتر از دهه 1945 -مانند ابربرج 435نیویورک مزایا ومحسنات بسیار عالی دارند. وزندگی در انها لذت بخش!- چرا؟:
    1- چالش نوسانات کاملا حل وامری عادی شده است. بخصوص با بکار گیری امکانات فنی مصالح هوشمند (حتی میله گرد از نوع الیاژهای تیتانیوم و الومینیوم-که اگر فرصتی بود در این باره جداگانه تایپیکی خواهم داشت)-مهندسان سازه بخوبی با این رفتار سازه های بلند در مدهای نوسان (بار باد) کنار امده اند و احساس ان به حداقل رسیده طوری که ساکنان اهمیتی نمی دهند.مانند عبور یک کامیون از کنار منزل شما.
    2-اسانسورهای بسیار سریع که سوار شدن در انها خود لذتی دارد وبا دیدن مناظر گویا سوار اطاقک های تله-اسکی هستید وبا بهترین موزیک ها وتلویزیون . ودر عین حال سیستم های برق اضطراری وتجهیزات شاهکارهای مهندسان مکانیک وبرق.پالش دوم را هم از بین برده است.
    3- امکانات فراوان اشاره شده در متن گزارش بالا-حتی سالن بازی و ماساژ واستخر وبیلیارد و.. ساکنان را از بیرون رفتن مداوم مایحتاجات خود بی نیاز کرده است.
    4- مهمتر ازهمه -بنظرمن-خلاقیت وابتکار عالی تیم طراحی معماری با وجود محدودیت شدید :مساحت زیر بنا-نور های اصلی-فضا سازی می باشد که در این تصاویر در حد بسیار عالی حل شده است. برای حس فضا من روشی دارم:شاید بدرد شما بخورد. 10 دقیقه روی تصاویر گزارش تایپیک های معماری تمرکز کنید. وپلان را در ذهن قدم بزنید. در اشپزخانه ان غذا بخورید!. در هال تلویزیون نگاه کنید ویا مطالعه کنید وبعد از پنجره ها نمای زیر پا را بنگرید. حال 10 دقیقه چشمان را بسته ودر حالت ریلاکس وی مبل در پلان مذکور زندگی کنید!.بعنوان ساکن انجا-هم خستگی کار روزانه با این 20 دقیقه از جسمتان بیرون میرود وهم کامل حس این فضاها را دارید.
    بیسار سازه عالی واز نظر زندگی جذاب است. اشپزخانه با انکه فضای اصلی مثل هال نشیمن نیست بقدری جذاب طراحی وفضا سازی شده است که انسان دوست دارد غذا خوردن در ان ساعتها طول بکشد واز پنجره روبرو شهر را نظاره گر باشد.
    بسیار طراحی خوب-مناسب-وجذابی را مهندس یا مهندسان معمار ارایه داده اند .من که لذت بردم.شما چطور؟.دوست ندارید در ان فضاها قدمی بزنیدواحساس:رفاه-اسایش ویک چرت !20 دقیقه ایرا روی مبلی کنار پنجره داشته باشید. وبعد عصر در سالن اجتماعات به بقیه ملحق شوید؟. مایل هستید نظرتان را بعنوان یک معمار یا مهندس سازه یا حتی یک فرد در باره این سازه زیبا برای من وبقیه همکاران بگویید؟.می توانیم بحث دوستانه وجالبی داشته باشیم وحداقل ما عمرانی ها از شما عزیزان ارشیتکت نکات بهتری خواهیم اموخت. از شما تشکر دارم برای حوصله ایی که در مطالعه تایپیک حقیر بخرج دادید.
    ودر نهایت تشکر همیشگی من از مدیریت محترم ارشد مهندس:boushehromran در تهیه این موضوعات جذاب.


    ویرایش توسط SIAMAK-TORKASHVAN7 : ۲۹ ۰۸ -۱۳۹۳ در ساعت 20:10
    3 کاربر مقابل پست SIAMAK-TORKASHVAN7 عزیز را پسندیده اند: admin,boushehromran,star10

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 14:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو