سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

شرایط و تاریخ استخدام وزارت نفت در سال ۹۰ اعلام شد

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: شرایط و تاریخ استخدام وزارت نفت در سال ۹۰ اعلام شد

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    فروردین -۱۳۸۹
    عنوان کاربر
    مدير کـل سايت
    محل سکونت
    بوشهر
    مقطع تحصيلات
    فوق لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران سازه
    پایه نظام مهندسي
    1نظارت و اجرا
    نوشته ها
    2,105
    پسندیده
    3,174
    مورد پسند: 2,249 بار در 941 پست
    میزان امتیاز
    3742

    شرایط و تاریخ استخدام وزارت نفت در سال ۹۰ اعلام شد

    مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، سهمیه بندی در نظر گرفته شده برای استخدام نیروی انسانی در شرکت*های تابعه شرکت ملی نفت ایران را اعلام کرد.
    به گزارش روابط عمومی*شرکت ملی نفت دو شرکت ملی نفت و پالایش و پخش فرآورده*های نفتی به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود برای خدمت در مناطق عملیاتی و خارج از کلان شهر تهران از میان واجدان شرایط مرد در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون*های کتبی و روان شناختی، مصاحبه فنی و تخصصی، طب صنعتی و گزینش استخدام می*کند.


    این گزارش حاکی است شـرایط سـنی داوطلبان مقطع کاردانی ۲۶ سال (متولدان ۱/۱/۶۴ و به بعد) و مقطع کارشناسی ۳۰ سال (متولدان ۱/۱/۶۰ بعد) و حداقل معدل برای داوطلبان با مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی ۱۳ است.
    بنا بر این گزارش، متقاضیان استخدام می*توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات استخدام و تبصره*های مربوط به شرایط سن، معدل، همچنین ثبت‏نام برای شرکت در آزمون استخدامی*از ۸ تا ۱۷ تیرماه امسال به پایگاه اطلاع رسانی [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] مراجعه کنند.
    همچنین به گزارش مشرق به نقل از شرکت ملی نفت ایران، عباس خنیفر؛ مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با اعلام این مطلب که مجوز جذب ۴۹۰۷ نفر نیروی انسانی در شرکت ملی نفت ایران صادر شده است، به تشریح جزییات استخدام نیروی انسانی در شرکت*های تابعه شرکت ملی نفت ایران پرداخت.
    وی گفت: بنابر سهمیه شرکت ملی نفت ایران برای استخدام نیروی انسانی در شرکت*های تابعه قرار شد که ۷۳۶ نفر در شرکت نفت فلات قاره ایران، ۳۷۵ نفر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ۸۱۶ نفر در شرکت ملی حفاری ایران، ۱۴۲۲ نفر در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ۸۳۸ نفر در شرکت نفت و گاز پارس، ۴۵۷ نفر در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، ۱۶۴ نفر در شرکت پایانه*های نفتی ایران و ۹۹ نفر در شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان جذب شوند.
    خنیفر با اعلام این مطلب که کمینه مدرک تحصیلی در نظر گرفته شده برای نیروهای تازه استخدام کاردانی خواهد بود، افزود: کسب مجوز استخدام فارغ التحصیلان برتر دانشگاه آزاد نیز در سال جاری محقق شد که گام مثبتی در جهت افزایش بهره وری در صنعت نفت به شمار می رود.
    خنیفر همچنین از جذب ۱۲۱ نفر از فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در شرکت ملی نفت ایران خبر داد و افزود: جذب فارغ التحصیلان ممتاز از طریق مصاحبه ای که در بهمن و اسفند سال گذشته انجام شد، صورت گرفته است و این روال در اردیبهشت ماه نیز ادامه پیدا کرد که بنابر آن ۴۳۴ نفر از فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاهی در این دو مقطع شناسایی و جهت طی مراحل گزینش، معرفی شده اند.
    توقف طرح جذب فارغ التحصیلان ممتاز لیسانس بدون آزمون
    مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران درباره آخرین مصوبات جذب نیروی انسانی نیز گفت: جذب و استخدام فارغ التحصیلان ممتاز در مقطع لیسانس بدون آزمون منتفی شده است و قرار است تمامی فارغ التحصیلان این مقطع از طریق آزمون گزینش شوند.
    وی ادامه داد: در صورت قبولی فارغ التحصیلان ممتاز این مقطع در آزمون کتبی و شفاهی، مزایای مخصوص ممتازین برای این نیروها اعمال خواهد شد.
    خنیفر همچنین گفت: مصوبه دیگر هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران در خصوص گزینش نیروی انسانی شامل استخدام قطعی نیروهایی است که مراحل گزینش آن*ها بیشتر از سه ماه به طول بینجامد.
    وی توضیح داد: گزینش باید در مدت یک ماه نتایج حاصل از بررسی جذب نیرو را اعلام بکند، پس از آن استفاده از خدمات نیروی انسانی مورد نظر در شرکت ملی نفت ایران صورت گرفته و در صورتی که پس از سه ماه از سوی گزینشی پاسخی دریافت نشود، جذب و استخدام نیرو قطعی خواهد بود.
    کاربر مقابل پست admin عزیز را پسندیده است: shahab772
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    ----------------------------------------------------------

    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 22:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو