می دانیم که سایبان ماشین، نقش بسزایی در حفاظت از خودرو در برابر تغییرات مختلف آب و هوایی دارد؛ همچنین سایبان یکی از بهترین تجهیزات، برای ایجاد فضایی به دور از تابش مستقیم آفتاب بر در ورودی فروشگاه ها و مراکر خرید، می باشد .به طور کلی هدف از تولید و طراحی سایبان، استفاده از آن در موقعیت ها و مکان های مختلف بوده است؛ اما نکته مهم و قابل توجه، انتخاب آن متناسب با نیاز شما می باشد؛ به عبارتی دیگر اینکه در چه مکانی قرار است آن را نصب نمایید و این سایبان در چه شرایط آب و هوایی قرار خواهد گرفت، بسیار حائز اهمیت است.


در میان انواع مدل سایبان ماشین، استخر و ... یکی از قدیمی ترین و همچنین کم هزینه ترین نوع سایبان، سایبان کالسکه ای می باشد. شما می توانید در رنگ بندی و اندازه های مختلف و حتی چاپ طرح مورد نظرتان بر روی این سایبان، اقدام به تهیه آن نمایید. روکشی که برای این محصول در نظر گرفته می شود، بنا بر نیاز مشتری می تواند از جنس پی وی سی، نانو و یا ترانزیت باشد. سایبان کالسکه ای به طور استاندارد تا ۱٫۲۰ سانت قابل باز شدن بوده و انتخابی بی نظیر برای نصب در فروشگاه های مختلف و مغازه ها می باشد.


همان طور که در خرید سایبان ماشین، فاکتورهایی همچون ابعاد، جنس روکش و هزینه آن را مد نظر قرار می دهیم، در تهیه سایبان برای مغازه یا فروشگاهمان نیز لازم است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم. یکی از مزایای سایبان کالسکه ای ابعاد مناسب آن می باشد؛ چرا که فضای زیادی را اشغال نمی کند و این امر، برای کسانی که دارای مغازه کوچکی هستند یک ویژگی ایده آل به حساب می آید. چنانچه مایل هستید که یک سایبان کالسکه ای با دوام تهیه نمایید، پیشنهاد می کنیم که روکش آن از جنس پارچه پلی استر باشد و اگر چاپ تبلیغات بر روی آن را در نظر دارید، بنر کره ای 13 انس بهترین گزینه می باشد.


پیشنهاد می کنیم مطلب روی آوردن سلیقه و علایق مردم در استفاده از سایبان ها با طراحی امروزی را هم مطالعه کنید.




مزایای سایبان کالسکه ای


به طور کلی امروزه سایبان ماشین و انوع دیگر سایبان مانند کالسکه ای، طرفداران زیادی در همه جای دنیا دارد؛ دلیل اصلی این محبوبیت علاوه بر ایجاد سایه و فضایی به دور از باران و نور خورشید، جذابیت و نمایی است که به ساختمان و یا هر محیط دیگری می دهد.حتما این نوع سایبان را بر سر در گل فروشی ها و یا کافی شاپ ها در سطح شهر مشاهده نموده اید؛ شکل کلی آن به صورت ربع دایره ای می باشد و برای ایجاد سایه بر روی پنجره ویلا و سر در فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.البته در این مکان ها، توجه به جذابیت ظاهری سایبان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.


همان طور که ساخت سایبان ماشین دارای مزایای زیادی از جمله : نصب راحت، ممانعت از تابش خورشید و... می باشد؛ از جمله مزیت های بزرگ سایبان کالسکه ای هم، امکان چاپ انواع تبلیغات بر روی آن است، چرا که به طور دائم در مقابل دید همگان قرار دارد که این امر در نهایت، به جذب مشتری بیشتر می انجامد.


همچنین در قیاس با سایر سایبان ها، به صرفه تر بوده و قیمت سایبان خودرو می باشد.این سایبان، انتخابی مناسب برای کسانی است که درمناطق بادخیز زندگی می کنند، چرا که در مقابل وزش باد دارای مقاومت بالایی می باشد.


از دیگر نکات مثبت آن، ظاهر ساده و شیک آن می باشد که این امر سبب شده تا انواع مغازه های گل فروشی، طلا و جواهرات و کافی شاپ ها، جلوه بهتری داشته باشند و جذاب تر به نظر برسند.


بهتر است مطلب نکات مهمی که برای سایبان خودرو وجود دارد را هم مطالعه کنید.


بنابراین همان طور که دیدید، سایبان ماشین تنها یک نمونه از چندین مدل سایبان ساخته شده در بازار می باشد و شاهد تنوع زیادی در این حوزه هستیم. در پایان نیز لازم است به این نکته اشاره کنیم که سایبان کالسکه ای را با نام های دیگری از جمله : سایبان کروک، چادر کالسکه ای و سایبان چتری نیز در بازار می شناسند و در ابعاد مختلف قابل سفارش می باشد.


منبع : سایبان ماشین مهرگستر