پذیرش دانشجوی دکترای بدون آزمون در دانشگاه سمنان سال90

دانشگاه سمنان مهر ماه امسال 13 دانشجوی دکتراي تخصصی بدون آزمون پذیرش کرده است.

دکتر سعید محمدیان در گفت*وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در سمنان، گفت: دانشگاه سمنان مهر ماه امسال 13 دانشجوی دکترای تخصصی بدون آزمون پذیرش کرده است كه در حوزه فنی و مهندسی در رشته های مهندسی شیمی با گرایش های مهندسی شیمی، ترمودینامیک و فرآیندهای جداسازی، مهندسی مواد با گرایش خواص فیزیکی و مکانیکی مواد، مهندسی عمران با گرایش های سازه، زلزله، راه و ترابری و سازه های هیدرولیکی و مهندسی برق با گرایش های قدرت و الکترونیک مي باشند.
معاون آموزشی دانشگاه سمنان افزود: همچنین ریاضی محض با گرایش های جبر و آنالیز و شیمی با گرایش آلی رشته هایی هستند که دانشگاه سمنان در حوزه علوم پایه در آنها دانشجوی دکترای تخصصی بدون آزمون می پذیرد.
محمديان از ثبت نام این افراد از امروز در اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان خبر داد و تصريح كرد: ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه سمنان فردا چهارم مهر ماه نیز ادامه می یابد.
لازم به ذکر است، دانشجویان یادشده از سوی دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه سمنان به گروه های آموزشی تخصصی مربوطه معرفی و پس از انجام بررسی های لازم آموزشی و پژوهشی و انجام مصاحبه تخصصی، واجد شرایط تحصیل در دوره دکترای تخصصی شناخته شده اند.