اقداماتی جهت مراقبت از زانو در منزل پس از جراحی

زانوی جدید خود را حرکت دهید. شما یک برنامه پیاده روی که در داخل خانه شروع می شود را انجام خواهید داد و پس از این که قوی تر شدید این پیاده روی در بیرون از خانه ادامه می یابد. حرکات فیزیوتراپی در منزل را چند بار در روز انجام دهید.
به بهبود زخم کمک کنید. زخم را تا زمانی که باندپیچی آن باز نشده و بهبود نیافته خیس نکنید. در مورد زمان دوش گرفتن پس از جراحی از پزشک خود مشورت بگیرید.
غذای مناسب بخورید. حتی اگر پس از عمل اشتها ندارید، سعی کنید غذاهای مغذی مصرف کنید. پزشک ممکن است مکمل آهن یا غذاهای غنی از فیبر را پیشنهاد دهد تا مشکلات احتمالی داروها را کاهش دهد.

فیزیوتراپی در منزل برای بیماران MS

اگر شما به دنبال راهی برای رفع مشکلات ناشی از بیماری ام اس هستید، فیزیوتراپی می تواند کمک بزرگی برای شماباشد. یک فیزیوتراپیست می تواند با شما کار کند تا مشکلات حرکتی بدن شما را بهبود بخشد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه انرژی را ذخیره کنید و راه های بهتر برای انجام کار های روزانه پیدا کنید. انجام فیزیوتراپی در منزل همچنین می تواند به کاهش خستگی، درد و ضعف شما کمک کند و در عین حال شما را از رفت و آمد در سطح شهر در امان دارد.
پس از تشخیص بیماری، ممکن است نیازمند کار با یک فیزیوتراپیست باشید. هنگامی که به وی نیاز دارید، می توانید وقت خود را با او تنظیم کنید. در بسیاری از بیمارستان ها متخصصان فیزیوتراپی در درمان MS به صورت تخصصی فعالیت دارند. در این زمینه می توانید با افرادی که مبتلا به ام اس هستند مشورت کنید.
در اولین ملاقات با فیزیوتراپیست خود، وی درباره ی مشکلات بیماری با شما صحبت خواهد کرد، با توجه به راهنمایی فیزیوتراپیست خود یک برآورد درباره نحوه انجام کارهای مختلف انجام دهید و تمریناتی که می توانید در خانه انجام دهید یاد بگیرید. بسته به شرایط بیمار یک تا سه جلسه برای آموزش های اولیه کافی خواهد بود.


چگونه می توانم بدانم که آیا فرزند من دارای اختلال یادگیری می باشد یا خیر

هر چه زودتر بتوانید ناتوانی یادگیری را پیدا کنید و درمان کنید، بهتر است. متأسفانه اختلالات یادگیری معمولا تا زمانی که کودک به مدرسه نرفته است شناخته نمی شود. اگر متوجه شوید که فرزند شما دارای اختلال است، با معلم کودک یا ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود در مورد ارزیابی یک ناتوانی یادگیری صحبت کنید. این ارزیابی ممکن است شامل یک معاینه پزشکی، بحث در مورد تاریخچه خانوادگی و آزمایش هوش و تمرین مدرسه باشد. در چنین شرایطی لازم است که انجام کاردرمانی برای کودک هر چه سریع تر آغاز شود و به دلیل داشتن روحیه ی لطیف کودکان پیشنهاد می شود که از انجام کاردرمانی در منزل توسط متخصصین طب نو بهره ببرید.

چگونه کاردرمانی در منزل یا این خدمات پزشکی در مطب ها به یادگیری کمک می کند

کاردرمانی در منزل و یا انجام آن در خارج از خانه به سازمان دهی در حس و عصب، ایجاد تعادل، بالا بردن قدرت درک، توانایی درک از طریق بینایی، انجام حرکات ظریف و همچنین برنامه ریزی مناسب برای انجام حرکت های درشت ، می پردازد.
کاردرمانی می تواند به موقعیت هایی که کودک دارد یعنی در کلاس، نحوه گفتار و ...کمک کند. باید بدانید که تدریس خصوصی به تنهایی نمی تواند تاثیر گذار باشد. تدریس خصوصی یعنی آموزش نفر به نفر و در واقع این روش همان آموزش های شخصی می باشد که مشکلات عصبی عضلانی را مد نظر قرار نخواهد داد.
کاردرمانی که در کلاس انجام می شود به کودکان توانایی درونی را هدیه می دهد و سبب می شود که کاملا مناسب تر و راحت تر اطلاعات را دریافت، تفسیر و استفاده کنند. کودک به خوبی قادر به انجام کار های نوشتاری، خواندن متون و انجام به موقع کار های خود می شود و موفقیت های او در کلاس به صورت چشمگیری افزایش می یابد و علاوه بر این، مهارت های اجتماعی را به خوبی فرا می گیرد.
دلیل اهمیت گفتار این می باشد که طرز بیان، مهارت های زبانی رسا و گویا به درستی به کودک آموزش داده می شود و دلیل اهمیت انجام کاردرمانی در منزل با [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] خدمات پزشکی طب نو این است که مهارت هایی که کاملا اساسی هستند و توانایی هایی که یادگیری آن ها ضروری است را به خوبی آموزش می دهد.