سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

کانتر فروشگاهی

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: کانتر فروشگاهی

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    اسفند -۱۳۹۷
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    9
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    194

    اجاره کانتر

    کانتر
    میز کانتر به منظور استفاده برای سنجش محصولات، میز کانتر سمپلینگ و میز تبلیغاتی فروشگاه هاقرار می گردد.

    کانتر ها به عنوان پیشخوان ، باجه ، گیشه یا جدا کننده ی بین بخش اداری از بخش مشتری ها معروف و مورد استفاده قرار می گردد یا مکانی برای دادن مبالغ پول در ککان هایی مثل مطب ها و رستوران ها استفاده می شود
    در نمایشگاه ها کانتر ها به عنوان شناساندن غرفه ها و مراکز اطلاعات استفاده می شود
    بی شک شرکت در نمایشگاه ها را نمی شود با بستن قراردادهایی که بسته می شود مورد سنجش قرار داد نمایشگاه ها در این عصربه عنوان فناوری با ارزش برای به نمایش گذاشتن محصولات تولید شده به مخاطبان داخلی و خارجی است یکی ازباارزش ترین نتیجه بدست امده نمایشگاه ها روابط تاثیر گذار و وسیع است که در نمایشگاه ها را صورت می گیرد و به همکاری های زیاد و زمان طولانی می شود.
    ایجاد نمایشگاه های بین المللی موردی در سوی روابط تنگاتنگ بین بازارهای خرید کشورهای گوناگون می باشد ایجاد نمایشگاه های بین المللی سانس مناسب با هدف بحث و گفت و گو گروه های اقتصادی وفسمت های تجاری خارجی ایجاد می کند.
    ایجاد نمایشگاه ها دربالا امردن کیفیت تولیدات و درآمد عمومی تاثیر بسزایی دارد. بستن قراردادهای همه منظوره و نیزاشتراک سرمایه گذاری ها که در سوی ایجاد نمایشگاه های تجاری به وجود می اید.

    از هدف های نمایشگاه های بین المللی که بگونه ی ویژه و حوزه ای به منظور عرضه ابزارهای نو ایجاد می شود به وجود اوردن موقعیت خوب برای تبادل فناوری های تازه در قسمت های صنعتی کشورها به خصوص کشورهای در حال توسعه می باشد.
    از کالاهایی که در داخل غرفه ها استفاده زیادی می شود میز کانتر است، میز کانتر ساخته شده به منظور تبلیغات استفاده میشود که با میز های ساده متفاوت اند که جزو
    تجهیزات نمایشگاهی محسوب می شوند و توانایی چاپ شدن عکس یا برندی روی آن ها نیز وجود دارد و به همین منظور حمل و نقل این میزبسیار راحت است میز کانتر با این که در تبلیغات نمایشگاهی مورد استفاده می شود اما همچنان می توان استفاده اصلی را کرد
    یک کسب و کار یا یک استارت آپ را در در مهم ترین و پراهمیت ترین مکان ها معرفی کرد که بهترین بخش معرفی در کانتر های اطلاعاتی نمایشگاه ها ایجاد می شود در مکان هایی که شما در آن قسمت دریافت پول را دارید این ارزش زیاد تر می کند.

    استقامت و فرایند ساخت این کانتر ها باید به صورتی باشد که بتواند همه ی اجناس را در خود جای بدهد وسایلی مانند لپ تاب ها و فرم ها .......... گونه های از این اجناس هستند که درون کانتر می توان جای داد.
    حتی صندوق گرفتن اجاره کانتر ها در مجاور همه وسایل گوناگون می تواند نقطه حساس و اخرین و کامل کننده طراحی باشد ارزش این کار و این کانتر ها در غرفه سازی به اندازه ای زیاد است که می تواند تعیین کند که اندازه و چگونگی دستاورد شما به چه میزان است.


    به طور معمول کانتر ها یک کیف از جنس برزنتی هستند که در ارتفاع 8و 5 تا 120 cm ساخته می شود که به گونه ی جمع شده در درون ان ها جای می گردد به طور معمول اجاره کانتر را برای نمایشگاه صورت می گردد البته دربعضی دکوراسیون ها مثل مکان هایی که اطلاعات می گیرند یا اطلاعات در می دهند نیز کاربرد فراوان دارند یکی از پر اهمیت ترین قسمت های یک دکور کانتر ها هستند درهمین حال سازهای بسیار ساده است در انتخاب کرایه ی کانتر ها باید تمرکز داشت چون این کانتر های نمایشگاهی در مکان هایی ضریف به کار می ایند بر روی کانتر ها می توان به گونه ی استاندارد چاپ کرد تا نمایش دهنده خوبی برای تبلیغات شما باشد و جاذبه ی خوبی برای مشتریان ایجاد کند پس از چاپ بر روی لمینت با استفاده از مگنت ها می توان نوشته طراحی شده خود رابه گونه ی کاور یا تمام جلد برای کانتر ها به منظور تبلیغات بیشتر در غرفه های نمایشگاه خود که در این مکان به تبلیغ اجناس یا خدمات خود پرداخته اید استفاده کنید . برای محیط های نمایشگاهی و حتی سمپلیینگ و پرومیشن از کرایه کانترهای گوناگوندر اندازه های مختلف درظاهری ساده اما پرکاربرد میتوانید استفاده کنید در مثال های از این میزهای کانتر ها درقسمت بالای آن ها برای تبلیغات صفحاتی به طوریک دو شاخه از اطراف مختلف قرار داده می شود وبه شما این فرصت می دهد که مثل یک تابلو تبلیغاتی به گونه ای که شناسایی یک برند یا یک لگو برای شرکت خود استفاده کنید کاربرد های کانتر ها بسیار خوب و در عین حال جابه جایی آن ها بسیارراحت است.منبع:
    تجهیزات نمایشگاهی آرمان

    ویرایش توسط aseman12 : ۲۴ ۰۱ -۱۳۹۸ در ساعت 09:22

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 15:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو