سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

کانتر

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: کانتر

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    آبان -۱۳۹۷
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    البرز
    مقطع تحصيلات
    فوق دیپلم
    نوشته ها
    20
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 24 بار در 8 پست
    میزان امتیاز
    230

    کانتر


    کانتر
    میز کانتر به منظور استفاده برای سنجش محصولات، میز کانتر سمپلینگ و میز تبلیغاتی فروشگاه هاقرار می گردد.

    کانتر ها به عنوان پیشخوان ، باجه ، گیشه یا جدا کننده ی بین بخش اداری از بخش مشتری ها معروف و مورد استفاده قرار می گردد یا مکانی برای دادن مبالغ پول در ککان هایی مثل مطب ها و رستوران ها استفاده می شود
    در نمایشگاه ها کانتر ها به عنوان شناساندن غرفه ها و مراکز اطلاعات استفاده می شود
    بی شک شرکت در نمایشگاه ها را نمی شود با بستن قراردادهایی که بسته می شود مورد سنجش قرار داد نمایشگاه ها در این عصربه عنوان فناوری با ارزش برای به نمایش گذاشتن محصولات تولید شده به مخاطبان داخلی و خارجی است یکی ازباارزش ترین نتیجه بدست امده نمایشگاه ها روابط تاثیر گذار و وسیع است که در نمایشگاه ها را صورت می گیرد و به همکاری های زیاد و زمان طولانی می شود.
    ایجاد نمایشگاه های بین المللی موردی در سوی روابط تنگاتنگ بین بازارهای خرید کشورهای گوناگون می باشد ایجاد نمایشگاه های بین المللی سانس مناسب با هدف بحث و گفت و گو گروه های اقتصادی وفسمت های تجاری خارجی ایجاد می کند.
    ایجاد نمایشگاه ها دربالا امردن کیفیت تولیدات و درآمد عمومی تاثیر بسزایی دارد. بستن قراردادهای همه منظوره و نیزاشتراک سرمایه گذاری ها که در سوی ایجاد نمایشگاه های تجاری به وجود می اید.

    از هدف های نمایشگاه های بین المللی که بگونه ی ویژه و حوزه ای به منظور عرضه ابزارهای نو ایجاد می شود به وجود اوردن موقعیت خوب برای تبادل فناوری های تازه در قسمت های صنعتی کشورها به خصوص کشورهای در حال توسعه می باشد.
    از کالاهایی که در داخل غرفه ها استفاده زیادی می شود میز کانتر است، میز کانتر ساخته شده به منظور تبلیغات استفاده میشود که با میز های ساده متفاوت اند که جزو
    تجهیزات نمایشگاهی محسوب می شوند و توانایی چاپ شدن عکس یا برندی روی آن ها نیز وجود دارد و به همین منظور حمل و نقل این میزبسیار راحت است میز کانتر با این که در تبلیغات نمایشگاهی مورد استفاده می شود اما همچنان می توان استفاده اصلی را کرد
    یک کسب و کار یا یک استارت آپ را در در مهم ترین و پراهمیت ترین مکان ها معرفی کرد که بهترین بخش معرفی در کانتر های اطلاعاتی نمایشگاه ها ایجاد می شود در مکان هایی که شما در آن قسمت دریافت پول را دارید این ارزش زیاد تر می کند.

    استقامت و فرایند ساخت این کانتر ها باید به صورتی باشد که بتواند همه ی اجناس را در خود جای بدهد وسایلی مانند لپ تاب ها و فرم ها .......... گونه های از این اجناس هستند که درون کانتر می توان جای داد.
    حتی صندوق گرفتن اجاره کانتر ها در مجاور همه وسایل گوناگون می تواند نقطه حساس و اخرین و کامل کننده طراحی باشد ارزش این کار و این کانتر ها در غرفه سازی به اندازه ای زیاد است که می تواند تعیین کند که اندازه و چگونگی دستاورد شما به چه میزان است.


    به طور معمول کانتر ها یک کیف از جنس برزنتی هستند که در ارتفاع 8و 5 تا 120 cm ساخته می شود که به گونه ی جمع شده در درون ان ها جای می گردد به طور معمول اجاره کانتر را برای نمایشگاه صورت می گردد البته دربعضی دکوراسیون ها مثل مکان هایی که اطلاعات می گیرند یا اطلاعات در می دهند نیز کاربرد فراوان دارند یکی از پر اهمیت ترین قسمت های یک دکور کانتر ها هستند درهمین حال سازهای بسیار ساده است در انتخاب کرایه ی کانتر ها باید تمرکز داشت چون این کانتر های نمایشگاهی در مکان هایی ضریف به کار می ایند بر روی کانتر ها می توان به گونه ی استاندارد چاپ کرد تا نمایش دهنده خوبی برای تبلیغات شما باشد و جاذبه ی خوبی برای مشتریان ایجاد کند پس از چاپ بر روی لمینت با استفاده از مگنت ها می توان نوشته طراحی شده خود رابه گونه ی کاور یا تمام جلد برای کانتر ها به منظور تبلیغات بیشتر در غرفه های نمایشگاه خود که در این مکان به تبلیغ اجناس یا خدمات خود پرداخته اید استفاده کنید . برای محیط های نمایشگاهی و حتی سمپلیینگ و پرومیشن از کرایه کانترهای گوناگوندر اندازه های مختلف درظاهری ساده اما پرکاربرد میتوانید استفاده کنید در مثال های از این میزهای کانتر ها درقسمت بالای آن ها برای تبلیغات صفحاتی به طوریک دو شاخه از اطراف مختلف قرار داده می شود وبه شما این فرصت می دهد که مثل یک تابلو تبلیغاتی به گونه ای که شناسایی یک برند یا یک لگو برای شرکت خود استفاده کنید کاربرد های کانتر ها بسیار خوب و در عین حال جابه جایی آن ها بسیارراحت است. منبع:
    تجهیزات نمایشگاهی آرمان



  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    شهریور -۱۳۹۷
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    تهران
    مقطع تحصيلات
    لیسانس
    رشته تحصيلي
    کامپیوتر
    نوشته ها
    4
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    208
    میز کانتر نمایشگاهی چیست؟


    مهمترین سازه ای که در نمایشگاه ها،غرفه های نمایشگاهی و فروشگاه ها برای برخورد رو در رو با مخاطب و ارائه اطلاعات محصولات و خدمات در قالب کاتالوگ ها، بروشور ها، نمونه جنس و ... وجود دارد، میز کانتر نمایشگاهی است. از میز کانتر می توان در سخنرانی ها و کنفرانس ها نیز بهره برد.
    میز کانتر یا پیشخوان با ظرفیت یک یا دو نفر برای قرار گیری در پشت آن، سازه ای سبک، قابل حمل و بعضا دارای قفسه برای قرار دادن بروشورها و نمونه محصولات است.
    میز کانتر معمولا از جنس تخته های MDF با روکشی از PVC ساخته می شود و تصاویر، طرح های تبلیغی، لوگو و دیگر موارد مرتبط با محصول می تواند بر روی سطوح آن با کیفیتی عالی چاپ شود. میز کانتر تاج دار فضایی طاقی شکل بر بالای میز دارد که از سطح آن می توان برای تبلیغ محصول بهره برد.


    بدون تردید در نمایشگاه ها مشاهده کرده اید که برای معرفی یک برند و یک محصول روش های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.
    با چاپ بر روی میز کانتر به راحتی می توان یکی از این راه ها را با کمترین هزینه دنبال کرد. تبلیغات با استفاده از میز کانتر نمایشگاهی یکی از راههای بسیار جذاب و تماشایی در نمایشگاه ها محسوب می شود.
    میز کانتر نمایشگاهی از قابلیت های بسیاری برخوردار است، به عنوان نمونه می توان به جابجایی و نصب بسیار آسان آن اشاره کنیم. توانایی تحمل وزن های تا حدود سی کیلوگرم از مزیت دوم این میز پر کاربرد به شمار می آید.
    میز کانتر نمایشگاهی یک وسیله کار بسیار سبک و با قابلیت نصب آسان است که گزینه بسیار مناسبی برای همایش ها، کنفرانس ها و برپایی نمایشگاه ها به شمار می رود.


    استند میز کانتر


    از استند میز کانتر به عنوان یک وسیله تبلیغاتی نیز می توان بهره گرفت به شکلی که آرم و لوگوی مخصوص برندی که قصد معرفی آن به عموم را داریم را بر روی این میز طراحی و پیاده می کنیم.
    البته چاپ میز کانتر نمایشگاهی خود بحثی مفصل است. میز کانتر در نمونه های متنوعی بسته به استاندارد اندازه این میز در دسترس است و با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید برای معرفی کالاهای خود یک میز کانتر مخصوص سفارش دهید.
    اگر در زمان برپایی فروشگاه یا نمایشگاه نتوانید مشتری های گذری را در کمتر از سه ثانیه جذب کنید او را برای همیشه از دست خواهید داد. به همین منظور با استفاده از کاورهای روکش استند میز کانتر کارهای کانتر که قابلیت تعویض روکش را دارند می توانید به جذب مشتری خود اقدام کنید. بدون تردید تعویض روکش در کمترین زمان ممکن آن هم در نمایشگاه های بزرگ که زمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است خود بزرگترین مزیت به شمار می رود.


    مزایای میز کانتر


    از مزایای عمده و بارز این میزها در نگاه اول می توان به جنس آن اشاره کرد. این میزها از رویه mdf و طرح های چاپی pvc تهیه و ساخته می شود. همین امر سبب می شود رویه کار تا وزن سی کیلو گرم را تحمل کند و طراحی رویه کار قابلیت جمع شوندگی داشته باشند.
    از آنجایی که از این محصول عموما در نمایشگاه ها برای معرفی محصول استفاده می شود به راحتی با استفاده از قفسه های تعبیه شده در پشت آن می توان کاتالوگ های مخصوص به کار را به بازدید کنندگان در کمترین زمان ارائه داد.
    میز کانتر تفاوت بارزی با میز های معمولی ارائه شده دارند و آن هم چاپ میز کانتر است که طرح مد نظر شما را به راحتی به دیگران معرفی می کند.
    این کار یکی از راه های تبلیغاتی کم هزینه به شمار می رود.
    با توجه به اینکه این میز از یک سازه آهنی تشکیل شده است باید به شما بگویم به راحتی با جمع کردن این سازه می توانید این میز کانتر نمایشگاهی را حتی در داخل کیف نیز قرار دهید.


    انواع میز کانتر نمایشگاهی


    میز های کانتر در یک کیف برای جابجایی ساده تر به شما عرضه می شود. در داخل این کیف یک عدد سازه آهنی با وزن کم به همراه یک تخته ام دی اف و یک طرح چاپ شده قرار دارد. شما در قدم اول می توانید با باز کردن سازه آهنی که به صورت یک میز تاشو است طرح پایه کار را برپا کنید. در ادامه به آسانی با قرار دادن چوب ام دی اف بر روی سازه آهنی می توانید وسایل لازم را برای کار بر روی آن قرار دهید.
    امری که کارایی میز کانتر نمایشگاهی را بسیار ساده کرده است مگنت های همراه پوسترهای طراحی شده بر روی میز است. به راحتی می توانید با چسباندن مگنت ها بر روی سازه های آهنی در کمترین زمان ممکن روکش کردن میز کانتر نمایشگاهی را به انجام برسانید. این میز کانتر در نمونه های تک نفره، دو نفره و تاج دار در یک پک مخصوص به شما عرضه می شود.


    استند میز کانتر یک نفره


    استند میز کانتر یک نفره عموما به صورت مینی و تک نفره عرضه می شود. یعنی اندازه سازه طراحی شده برای این میز در حدی است که تنها یک نفر می تواند پشت آن برای معرفی کالا بایستد و از همین رو فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد.
    اگر در نمایشگاه های برپا شده فضای زیادی در غرفه مد نظر خود ندارید به شما پیشنهاد می دهیم از استند میز کانتر یک نفره بهره بگیرید تا هر روز با جابجایی آن به غرفه ی خود تنوع بدهید. جابجایی آسان، سبک بودن و فضای اشغالی کم از مزایای بارز این میز کانتر به شمار می رود.


    استند میز کانتر دو نفره


    از مزایای بارز استند میز کانتر دو نفره به توانایی بالای وزن این سبک از میز ها می توان اشاره کرد.
    طراحی و ساخت این سبک از میزها درست شبیه به میز کانتر نمایشگاهی یک نفره است به این تفاوت که ابعاد آن بزرگ تر طراحی شده است. از همین رو دو نفر برای معرفی محصولات می توانند از این میز استفاده کنند.
    استند میز کانتر دو نفره توانایی تحمل حجم بار تا وزن یک تلویزیون را دارند زیرا پایه های آن بزرگ تر و مقاوم تر است. از سوی دیگر کاورهای طراحی شده روی میز کانتر این امکان را به شما می دهد که تا چندین بار بدون آسیب دیدگی از آن بهره ببرید.

    منبع: میز کانتر نمایشگاهی سام

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 14:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو