با فراگیر شدن تکنولوژی کرکره برقی در ایران مخصوصا کرکره برقی پارگینگ، برای سهولت بیشتر ساختمان ها شرکت الکتروحفاظ یکی از شرکت هایی برای نصب و تعمیر انواع کرکره می باشد که خدمات گوناگونی را برای مشتریان خود انجام می دهد. از کرکره برای پارکینگ ساختمان ها در نظر گرفته شده. امروز از کرکره اتوماتیک علاوه بر ساختمان ها در فروشگاه ها و پاساژها نیز استفاده می شود.
کاربرد کرکره برقی پارکینگ چیست؟
همانطور که از اسم کرکره برقی پارکینگ مشخص است برای نصب به عنوان در اصلی یا فرعی به کار می رود. بیشتر در مجتمع های بزرگ و خانه هایی که در آن افراد با برخی از محدودیت های حرکتی زندگی می کنند و یا افرادی که بدنبال راحتی بیشتر هنگام عبور و خروج به پارکینگ خود می باشند از این کرکره برقی استفاده می کنند. امروزه با بیشتر شدن رفاه اجتماعی می توان گفت که تمامی خانه ها هایی که پارکینگ دارند، از این کرکره ها برای پارکینگ خود نیاز پیدا می کنند. امروزه مردم ها مانند گذشته در ساختمان خود به صورت دستی پارکینگ را باز نمی کنند و از انواع درب اتوماتیک استفاده می کنند.

معمولا کرکره برقی در ساختمان ها برای قسمت ورود و خروج ماشین یا همان ورودی پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد تا افرادی که در آن ساختمان سکونت ندارند، نتوانند وارد ساختمان شوند. در اصل می توان به این مورد اشاره کرده که کرکره برقی پارکینگ برای بیشتر شدن امنیت ساختمان و همچنین راحتی افراد در باز و بسته شدن پارکینگ است.
چگونه کرکره برقی پارکینگ را می توان زیباتر کرد؟

نمای ساختمان یک موضوع بسیار مهمی می باشد و برای اینکه در استفاده از کرکره برقی پارکینگ هم بخواهیم موضوع زیبایی ساختمان را رعایت کنیم، نیاز است که رنگ کرکره را همرنگ با نمای ساختمان در نظر بگیریم؛ در اینصورت می توان گفت که اصول زیبایی ساختمان را رعایت کردیم.

مزایای استفاده از کرکره برقی

ساخت، اجرای راحت و سریع و ارزان و در عین حال دارای تنوع رنگی بالا
از ورود سرما به فضای راه پله ساختمانی جلوگیری می کند.
از ورود افراد مزاحم و سارق و تردد خودروهایی که در آن ساختمان سکونت ندارند جلوگیری می کند.
امکان نصب کرکره برقی پارکینگ برای ساختمان هایی که در آن جک پارکینگ وجود ندارد.
در برابر سرما و صدا و حرارت عایق مناسبی می باشد.
می تواند یک انتخاب مناسب برای کارخانه ها، فروشگاه ها و املاک تجاری باشد، همچنین امنیت را بالا می برد.
نصب و راه اندازی کرکره برقی بسیار سریع و آسان است.

کرکره برقی چه قیمتی دارد؟

قیمت کرکره برقی به عوامل های مختلفی بستگی دارد و شما برای خرید کرکره برقی باید به نکاتی توجه کنید. یکسری از نکات در پایین به آن اشاره شده است:

برای خرید کرکره برقی پارکینگ باید ابعاد کرکره و تیغه مناسبی که از نظر فنی برای آن کرکره مناسب باشد را در نظر بگیرید، به این نکته نیز توجه کنید که کرکره خریداری شده باید با رنگ نمای ساختمان و پارکینگ بیاید.
نکته ی بعدی در قیمت کرکره تاثیر زیادی دارد، شما باید به تعداد ماشین هایی که قرار است از کلیک برقی ورود و خروج کنند را در نظر بگیرید و موتو کرکره را باید متناسب با تردد خودروها انتخاب کنید.
تجهیزات امنیتی دیگری در قیمت کرکره برقی پارکینگ نیز موثر است.
منبع:[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]