برای هر خانواده و یا هر کارفرمایی پیش آمده است که قصد ترمیم و بازسازی ساختمان را گرفته باشد. در انجام این کار توجه به برخی نکات و موارد بسیار حائز اهمیت است زیرا باید این کار را به دست شخصی خبره و مناسب انجام آن سپرد. توجه به برخی مسائل در این زمینه سبب می شود که شما متحمل کمترین هزینه برای بازسازی شوید و در عین حال خروجی مطلوب و مد نظر خود را داشته باشید.یکی از اقداماتی که برای انجام بازسازی یک سازه انجام می شود، نقاشی ساختمان است که از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در ظاهر خانه یا محل کار بوده که باید با دقت فراوانی انجام شود. رنگ آمیزی برای بخش های مختلف یک سازه مانند اتاق ها، راهرو ها، راه پله ها و مانند این ها می تواند انجام شود.




برای رنگ آمیزی ساختمان چه نکاتی باید رعایت شود؟



انتخاب رنگ مناسب برای [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] از جمله مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه ای شود زیرا اگر رنگی که انتخاب می شود برای متراژ خانه و حالت فضا مناسب نباشد، می تواند تاثیر منفی بر روی یک محیط و دید اطرافیان بگذارد و در صورت انتخاب نا مناسب یکی از مسائلی که رخ می دهد این است که اتاق کوچک تر و یا بزرگ تر دیده می شود که اتفاق جالبی نیست. از دیگر نکاتی که در هنگام انتخاب رنگ باید به آن توجه شود این است که علاوه بر مناسب بودن آن برای فضا باید دارای کیفیت خوبی باشد که در اثر گذر زمان دچار ریزش و یا دیگر مشکلات مشابه نشود.



نکات رنگ کردن یک ساختمان

برای رنگ آمیزی ساختمان به فردی با احساس نیاز است که با تمامی رنگ ها و ترکیب آن ها در کنار یک دیگر آشنا باشد. خدمات و کار های نقاشی یک سازه مانند رنگ کردن خانه هایی که قدیمی هستند، خانه هایی که نو ساز هستند، نقاشی دیوار و سقف ها و مانند این ها هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. نقاش ساختمان کسی است که می تواند دیوار های درونی و بیرونی، سقف، درب و پنجره ساختمان را رنگ آمیزی کند.



چه پیش اقداماتی برای رنگ کردن دیوار لازم است؟



برای شروع به انجام این کار باید ابتدا زیر سازی انجام شود. منظور از انجام زیر سازی این می باشد که سطح را با استفاده از بتونه باید پوشاند و برای نرم کردن آن باید کار سنباده زدن را آغاز کرد، انجام این دو کار منجر به این می شود که رنگ به خوبی و به درستی بر روی سطح بنشیند و سطحی کاملا صاف بدون هیچ فرو رفتگی و بر آمدگی را ایجاد کند.



برای رنگ آمیزی چه ابزار هایی مورد نیاز است؟



یک نقاش باید تجهیزات زیر را داشته باشد تا بتواند کار خود را به درستی به سر انجام برساند:

سنباده جهت صاف کردن سطوح.

تینر جهت اضافه کردن به رنگ.

قلم مو برای کشیدن رنگ بر روی سطح مورد نظر.

نردبان برای استفاده در قسمت هایی که دارای ارتفاعی بالا تر از سطح زمین هستند.


برای دریافت بهترین [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] با هنر کده راد تماس بگیرید.