سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

نامه ای به دانشگاههای کلمبیا ونیویورک

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: نامه ای به دانشگاههای کلمبیا ونیویورک

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    فروردین -۱۳۹۳
    عنوان کاربر
    پاسخگو و راهنما
    محل سکونت
    مشهد
    مقطع تحصيلات
    لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران
    نام دانشگاه
    دانشگاه تبریز
    سال اخذ مدرک
    1352
    پایه نظام مهندسي
    پایه یک :نطارت واجرا
    نوشته ها
    371
    پسندیده
    698
    مورد پسند: 1,136 بار در 354 پست
    میزان امتیاز
    1305

    نامه ای به دانشگاههای کلمبیا ونیویورک

    این رونوشتی است از نامه من :سیامک-ترکاشون به دانشمند محترم معاصر :جناب اقای:پروفسور :Michio Kaku (دانشمند بزرگ ژاپنی الاصل-امریکایی) دپارتمان محترم فیزیک دانشگاههای "کلمبیا ونیویورک ومحق نامدار :NASA.
    استاد عزیز: شما در بخش عمده ای از کتاب ارزشمندتان: فیزیک نا ممکن ها-Physics of impossible a scientific exploration into the word of phasers force fields..
    فصلی را اختصاص داده اید به:رمان معروف :مرد نامریی :.اچ.جی.ولز :نویسنده نامدار انگلیسی-انرا از مرحله یک رمان تخیلی علمی ژول ورنی به بحثی :جدی و مطرح در فیزیک تبدیل کرده واز نوشتار شما بر می اید که به دست یابی باین امر با خوشبینی برخاسته از نوعی اعتقاد علم گونه نگاه می کنید. استاد من! -من خودرا در مقام انتقاد از شما نمی بینم. پس این را پرسشی از یک فرد عادی از گوشه ای از این کره خاکی تلقی کنید."امیدکه با سعه صدر پاسخ فرمایید.
    1-مرد نامرییوکلا هر موجود جاندار از تیره پستانداران بان صورتی که ولز تصور امکان :نامریی ان را توصیف کرده :از نظر من فاقد ارزش علمی است ولی شاهکاری است در حد رمانهای :علمی-تخیلی. براین باورم واعلام میدارم از مسیر "فیزیک-ریاضی" وبا وضعیت کنونی :کالبد جسمی چگال !! پستانداران وانسان :چنین امری ممکن نیست 2-علت این عدم باور من اینست که شما خود بسیار بهتر از من می دانید اگر سری به سالن اناتومی دانشکده پزشکی زیر دفترتان در کلمبیا بزنید متوانید دستور دهید دانشجویان در حال تشریح اجساد بخش یا اندامهایی یا بافتی را برایتان قطع ودر مایع حاجب جدید (که شما ومن واغلب دانشجویان مذکور ازان اگاهندو انرا X بنامیم) و امروزه قادر به حاجب کردن جسم غوطه ور در خود تا 93% است و تقریبا چشم انسان قادر به تشخیص -دیگر نیست.دانشجویان مذکور با افتخار حضور استادی چون شما در تالار تشریح این کار را برایتان انجام خواهند داد.اگرچه می دانم این کار را احتمالا سالها قبل کرده اید. این حالت را من :عدم توان رویت چشم انسان می دانم (مثل میکروسکپی با دیوپتر محدود!) -من این را ناپدید شدن نمی دانم. این را بدان معنی نمی دانم که"جسم ناپدید وتغیر :و ناپدید !وتغیر مکان-زمانی داده واز بعد ما به یکی ا ز11جهان فیزیکی موازی جهان ما منتقل شده است.همان جهانهای مورد تحقیقات شما در ناسا و اعتقاد من به کارهای ارزشمند شما (که از شما اموختم -از کتب شما) .
    بدلیل زیر استاد-نمی توانم ان خوش بینی شما وهمکاران ارجمندتان را پذیرا باشم وداشته باشم. چرا؟ باین علت که:

    2-شرمنده از طرح چیزی که برای شما تازگی ندارد:علت نا پیدایی -نه نامریی فرضا ساعد دست یا ران جسد غوطه وری ان در مایعX هم فاز شدن فاکتور n ضریب شکست نور در مایع با nمایع است.وبنا به قانون :استفان -بولتز من در رابطه با"جسم سیاه"هرچه ضریب شکست ها وکدورت جسم به ضریب شکست مایع به هم نزدیک شوند جسم :"ناپیداتر "می شودنمی گویم :ناپدید-عمدا-نمی گویم -چون باین دلایل اعتقاد علمی به ناپدید شدن ندارم.انهم انسان. اما دلیل دیگر هم دارم .:
    با علاقه ای که به پزشکی دارم در دوران دانشجویی زیاد به سالن اناتومی می رفتم ودر گروههای دانشجویان پزشکی شرکت می کردم.اجساد را تشریح می کردم.این را گفتم بدانید فرد بی اطلاع از کالبد انسان با شما سخن نمی گوید.استاد! ."ضرایب شکست مایعات بدن :انزیمهای معدی-کبدی-روده ای-خون-اب لنفها-ویکی از مایعات بی شمار بدن:ذجاجیه چشمی -با ان چه خواهید کرد؟. این انسان را باید در دهها ظرف با مایعات متفاوت از ضریب شکست های مختلف فرو کرد وبا چرخ به خیابان برد.عدم رویت هر عضو با مایع حاجب مخصوص خود. شما خوب می دانید :به یمن دانشمندانی چون شما در ناسا فقط تواسته است:با نانونیزه کردن پوششی خاص -هواپیمای "اسپیلت" انرا از دید قویترین رادارها مخفی وبقول شما نا مریی کند.در حالی که هواپیما وجود دارد.نارویت شده نه ناپدید.
    3-نمی دانم نتایج فاجعه بار "ازمایش فیلادلفیا " که سالها فاش نشد-یادتان هست؟-نابودی ناوچه ازمایشی با 280 خدمه (له شده از درون کالبدی)-بعلت ایجاد شدت میدان بسیار بالای الکترو مغناطیس برای محو شدن.-را بیاد اوردید؟شما که شهر وند همان سرزمین هستید؟.
    4-استاد در نهایت با مسیله :ثقل وگرانش جهانی (جهانهای فیزیکی موازی)ونیروهای کنش وواکنش انها بر انسانی که بدان بعد منتقل شده(فرض کردم که بشود بافتخار شما واینکه دوستتان دارم) ودر مقابل این نیروها چه خواهدکرد.؟
    مرا ببخشید -طولانی شد این سخن. ایمیل من هست-استاد از فیس بوک بعلت قطع متوالی وفیلترینگ نتواستم پیام دهم.لذا نامه دادم.رونوشت را برایتان به دانشگاه کلمبیا واصل را به دانشگاه نیویورک فرستادم. بعید می دانم منشی و روابط عمومی نامه های دست نویس وتایپی پستی را به مدیران دپارتمانها بدهند. خوشحال می شوم به ایمیل من در چند جمله منت گذارید بگویید من اشتباه کرده ام؟. ارادتمند شما-سیامک-ترکاشون-ایران:مشهد. 5اوریل 2010
    ویرایش توسط SIAMAK-TORKASHVAN7 : ۲۳ ۰۳ -۱۳۹۳ در ساعت 09:49
    2 کاربر مقابل پست SIAMAK-TORKASHVAN7 عزیز را پسندیده اند: admin,sarbaz121

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 13:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو