کنترل راحت سمعک زیمنس

یکی دیگر از ویژگی های مهم سمعک های Signia Nx ، توانایی آن در کار با myControl است. از نظر علمی ، این می تواند برای کاربران سمعک در رفتارهای شلوغ بسیار مفید باشد. برنامه myControl بدون استفاده از بلوتوث می تواند دو سمعک را با استفاده از "TeleLink" Signia متصل کند. علاوه بر این ، این برنامه به شما امکان می دهد سمعک های خود را با جزئیات باورنکردنی کنترل کنید.
به عنوان مثال ، کاربران می توانند سمعک های خود را 360 درجه دستکاری کرده و به آنها اجازه دهند دقیقاً روی منابع صوتی خاص تمرکز کنند. کاربران همچنین می توانند از این برنامه برای تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده ، برای تغییر حجم استفاده کنند. این برنامه برای iOS و Android در دسترس است ، بنابراین تقریبا تمام تلفن های هوشمند تحت پوشش هستند.

چگونه دریابیم که قیمت سمعک خوب و مناسب ما تا چه مقدار است؟


2 عامل اصلی وجود دارد:


1. میزان فعالیت اجتماعی شما: به عنوان مثال ، اگر در یک محیط پر سر و صدا کار می کنید ، باید یک سمعک پیشرفته یا برتر داشته باشید که از طریق میکروفن جهت دار و از طریق میکروفن جهت دار به طور چشمگیری صدا را کاهش می دهد. و درک کن

2. فناوری مورد نظر: اگر شما فردی هستید که می خواهید سمعک های شما بالاترین فناوری موجود در جهان را داشته باشد و کیفیت گفتار آنها به حد ممکن باشد ، سمعک برتر بهترین گزینه برای شما است. این گونه ها دارای بلوتوث و مدارهای از راه دور هستند و به راحتی به تلویزیون و تلفن متصل می شوند.



سمعک های هوشمند

در طی چند سال گذشته ، رایانه ها و موبایل به طور فزاینده ای نازک تر ، کوچکتر و سریع تر شده اند. آیا می دانید سمعک های امروزی این فناوری را تجربه کرده اند و تقریباً نامرئی شده اند؟

1. سمعک های قدیمی بسیار بزرگ بودند و فقط صدا را بالا می بردند ، اما هیچ صدایی را پردازش نمی کردند.

2. سمعک های هوشمند امروزی دارای مدارهای بسیار پیچیده ای هستند که در هنگام تقویت صداهای گفتار و سرکوب صداهای آزار دهنده ، صداهای گفتار را از صداهای آزار دهنده متمایز می کنند و این باعث می شود کیفیت گفتار بسیار بالا باشد. آن ها خواهند. این بدان معناست که شما در یک رستوران بسیار شلوغ می نشینید و مکالمات حریف خود را با وضوح بالا می شنوید در حالی که سر و صدای و سایر صداهای داخل رستوران بسیار کاهش می یابد.

این سمعک های هوشمند در چندین برنامه صوتی مختلف ذخیره می شوند که هرکدام برای یک "محیط شنوایی خاص" مناسب هستند. به عنوان مثال ، برنامه ای برای مکان های آرام و پر سر و صدا (مانند خانه) و همچنین برنامه ای برای مکان های شلوغ و پر سر و صدا. هنگامی که فرد به طور ناگهانی از یک محیط آرام وارد محیط شلوغ و پر سر و صدایی می شود ، سمعک به طور خودکار به برنامه ای تغییر می یابد که به صورت از قبل برنامه ریزی شده ذخیره می شود ، در نتیجه بالاترین درک از گفتار را در محیط های مختلف برای فرد فراهم می کند.


از ویژگی های سمعک داخل گوش
طریقه استفاده:

شاید برای شما سؤال شود که چگونه سمعک را از گوش خارج کنید ، در انتهای هدفون یک دستگیره بسیار ریز وجود دارد که بیمار می تواند به راحتی با گوش از آن خارج شود. بیمار همچنین از دسته برای وارد کردن سمعک در گوش استفاده می کند.

باتری سمعک:

همه انواع سمعک ها نیاز به استفاده از باتری دارند (به استثنای سمعک های بی سیم). باتری مورد استفاده در سمعک ها یک باتری 10 یا زرد است. این باتری ها بسته به میزان ضعف شنوایی ، میزان سمعک های روزانه مورد استفاده در گوشی و فناوری سمعک مورد استفاده ، 5 تا 3 روز عمر دارند.

مزایای سمعک نسبت به سایر مدل ها چیست؟

توجه داشته باشید که سمعک های کوچکتر همیشه بهتر نیستند. سمعک در پشت گوشی ممکن است مزایایی داشته باشد که مدلهای کوچکتر از آن ندارند. شامل:

اندازه میکروفون سمعک روی حساسیت فرکانس آن تأثیر می گذارد ، هرچه میکروفون بزرگتر باشد ، حساسیت فرکانس آن بیشتر می شود و هرچه اندازه آن محدودتر باشد محدوده فرکانس را باریکتر می کند. بنابراین هدفون های پشت تلفن که میکروفون بزرگتری دارند نیز نسبت به فرکانس حساس تر هستند. گیرنده بزرگتر در پشت هدفون نیز در حساسیت به فرکانس بالای آنها تأثیر دارد.
دامنه پویای این سمعک ها از سایر مدل ها بیشتر است ، می تواند صداها را تقویت کند.
سمعک در خارج از گوش قرار گرفته است ، بنابراین می تواند از نظر اندازه بزرگتر باشد. در نتیجه باتری های آنها نیز بزرگتر بوده و مدت زمان بیشتری به طول می انجامد.
این سمعک ها دارای دکمه های تغییر صدا و برنامه هستند ، بنابراین تغییر دادن آنها برای بیمار راحت تر است.
به دلیل وجود قطعات الکترونیکی هدفون در پشت هدفون معمولی ، در مقایسه با مدل های داخلی گوش ، در اثر تعریق یا ماساژ کمتر آسیب می رسانند.
در سالمندانی که ممکن است دچار لرزش شوند ، راحت تر می توان این سمعک ها را درون گوش یا خارج از گوش قرار داد و باتری های آنها را جایگزین کرد.



چگونه تعیین کنیم بیمار به سمعک نیاز دارد یا خیر؟



چشم اندازی به تاریخچه سمعک



چقدر کم شنوایی را می شناسید؟



بهترین برندهای سمعک کدامند؟



معرفی سمعک silk از شرکت سیگنبا



سمعک هدایت استخوانی


عوامل مؤثر در تجویز سمعک