سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

گزینه*های طراحی کابین آسانسور با شیشه*های (Gorilla Glass)

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: گزینه*های طراحی کابین آسانسور با شیشه*های (Gorilla Glass)

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    مهر -۱۳۹۸
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    10
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    174

    گزینه*های طراحی کابین آسانسور با شیشه*های (Gorilla Glass)



    تلفن*های هوشمند و کابین آسانسور چه نقطه مشترکی با هم دارند؟Gorilla Glass محدودیت*ها را برطرف می*کند: اکنون می*توانید آسانسورها را بر اساس ایده*های خود، نه بر اساس گزینه*های محدود طراحی کنید. کابینی که از این شیشه*ها در آن استفاده شده، در زمان [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] احتیاج به صرف وقت و هزینه ندارد.

    مواد و فن آوری*های موجود، آزادی و کنترل طراحی را محدود می*کند. اما وضع موجود در حال تغییر است. با شیشه*های Corning® Gorilla آشنا شوید. این شیشه در ابتدا صنعت تلفن همراه را متحول کرد و دنیایی از دوام و سختی را ارائه داد. اکنون کورنینگ، خالق این محصول فوق العاده، متنوع و منحصر به فرد، در حال گسترش نوآوری و انعطاف پذیری خود در سطح معماری است و اطمینان می*دهد که فضای داخلی آسانسور به یکی از موثرترین اجزای هر پروژه تبدیل شود.
    آزادی کامل در طراحی کابین آسانسور

    دلیلی وجود دارد که بیشتر کابین آسانسورها شباهت*های یکسانی دارند و آن شباهت، در معرض استهلاک بودن است. معماران و طراحان گزینه*های محدودی دارند: فلز، روکش*های چوب یا لمینت پلاستیکی که دارای گزینه*های طراحی یکسان هستند. شما بهترین نتیجه را از گزینه*های در دسترس خود دریافت می*کنید. از این رو، طراحی داخلی آسانسور برای بیشتر معماران و طراحان، عرضه*ای است که نادیده گرفته می*شود که با توجه به تعداد مسافرانی که از داخل آسانسور بازدید می*کنند، اتفاقی ناخوشایند است.

    Gorilla Glass به گونه*ای طراحی شده است که طراحی ظریف، سبک و با دوام داشته باشد. طراحی فوق نازک و بادوام آن، باعث افزایش پتانسیل*های طراحی کابین آسانسور می*شود. به این ترتیب، این فضاهای نادیده گرفته شده، دنیایی از فرصت*ها را به روی شما باز می*کنند و یک حس شخصی و خلاقانه ایجاد می*کنند: محل زندگی شما جلوه*ای فوق العاده پیدا می*کند به گونه*ای که نظر طراحان را به خود جلب کند.
    امکانات نامحدود در طراحی کابین آسانسور به لطف پیشرفت*های صنعت چاپ

    چه چیزی در زیر شیشه*های گوریلا قرار می*گیرد؟ تصاویر، رنگ*های یکپارچه، الگوها و آرم*هایی که می*توانید در پشت شیشه*ها چاپ کرده و بچسبانید. به جای تکیه بر روی تابلوهای بورس، می*توانید جلوه دقیق*تری به محل زندگی خود اضافه کنید و مطمئن شوید که به خوبی از آنها محافظت می*شود و رنگ و وضوح آن نیز بی نظیر خواهد بود.
    به عنوان مثال، یک ساختمان اداری می*تواند از زیبایی طبیعت چاپ شده در پشت شیشه Corning® Gorilla® در آسانسورهای خود برخوردار باشد. این یک تجربه منحصر به فرد و تحریک کننده برای کاربران ایجاد می*کند، ارزش افزوده*ای که می*توانید به هر یک از مشتریان خود ارائه دهید.
    علاوه بر این، Gorilla Glass امکان دستیابی به ظاهر چوبی یا سنگی، بدون اضافه وزن و مشکلات مربوط به انطباق یا دردسرهای دیگر را برای شما فراهم می*کند. به دنبال یک پانل جذاب گرانیتی درون کابین آسانسور خود هستید؟ گرانیت واقعی ممکن است دچار خراش یا ترک خوردگی شود و در صورت آسیب دیدن پانل، ترمیم و جایگزینی آن دشوار خواهد بود. چاپ گرانیتی در زیر شیشه*های گوریلا همان جلوه را با وزن و ضخامت کمتری در کنار امکان جایگزینی آسان فراهم می*کند.
    رنگ*های واقعی: جلوه*ای مناسب برای ایجاد چشم انداز مورد نظر شما

    نقاشی زمینه روش دیگری است که به شما امکان می*دهد دقیقا آنچه را تصور می*کنید، ایجاد کنید. در گذشته، شما ممکن است محدودیت*هایی در انتخاب رنگ خود داشتید یا بدتر از آن، متوجه شدید که جلوه نهایی محصول شما با سایر بخش*های طراحی ناسازگار است. با استفاده از Gorilla Glass رنگ مورد نظر شما بر روی شیشه قرار می*گیرد. این می*تواند منعکس کننده پیکسل*هایی باشد که ناشی از چاپ رنگ*های یکپارچه است و امکان تطابق دقیق*تر رنگ را برایتان فراهم می*کند.
    بر خلاف آهک سودا که رنگ مایل به سبز دارد و می*تواند طراحی شما را دچار انحراف کند، شیشه گوریلا دارای طراحی ساده و کریستالی شفاف است. این تضمین می*کند که رنگ*ها واقعی و پر جنب و جوش به نظر بیایند. حتی اگر شما تمایل به استفاده از رنگ*های خالص سفید، که با شیشه*های معمولی قابل دستیابی هستند را داشته باشید.
    قبل از Corning® Gorilla® Glass، احتمالا شما با محدودیت*هایی از 20 رنگ یا بیشتر مواجه بودید که توسط ورقه*های وینیل در دسترس بودند. تغییرات کوچکی که تاثیر زیادی در جلوه کابین آسانسور شما دارند. اکنون می*توانید هر رنگ دلخواه را انتخاب کرده و نمونه*های دلخواه را برای پروژه خود سفارش دهید.
    روکش نهایی باکیفیت با استفاده از مواد دیگر

    استفاده از Gorilla Glass توانایی شما در استفاده از مواد دیگر را دچار مشکل نمی*کند، در واقع، آن را تقویت می*کند. به عنوان مثال، شما می*توانید در پشت شیشه از فولاد ضد زنگ استفاده کنید تا به فضای کابین آسانسور ظاهری براق و مدرن ببخشند. در عین حال، شما دوام فوق العاده*ای را به شیشه اضافه می*کنید و خطر خراشیدگی و ترک خوردگی را به شدت کاهش می*دهید. این امر به شما اطمینان می*دهد که پنجره شما به راحتی قابل نگهداری باشد، همه این موارد برای مشتریان شما جذاب است.
    گزینه دیگری که هم شما و هم مشتریان از آن استقبال خواهید کرد این است که Gorilla Glass دارای یک سطح ضد تابش است. این همان ویژگی است که تابش خیره کننده بر روی لپ تاپ شما را از بین می*برد. در قسمت داخلی آسانسور، می*توانید از یک روکش مات شیک استفاده کنید که جلوه اثر انگشت بر روی آسانسور را به حداقل برساند. این ظرافتی است که به راحتی قابل مشاهده است و طراحی شما را حتی سال*ها تازه و تمیز نگه می*دارد.
    دیگر لازم نیست که طراحان و معماران، یکپارچگی طرح*های خود را قربانی کنند، به این دلیل که مواد نمی*توانند کارایی ایده*آل خود را ادامه دهند. با استفاده از شیشه*های نوین گوریلا Corning، شما در نهایت یک بوم خالی برای پر کردن خواهید داشت. تقریبا هر چیزی را که می*توانید تصور کنید، ایجاد کنید. این بدان معنی است که فضای داخلی آسانسور شما می*تواند در نهایت توجه همه افرادی که روزانه در داخل آنها سوار می*شوند، را به خود جلب کند.
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] - [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] - [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] - [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] - [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] - [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] - [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    آبان -۱۳۹۸
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    2
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    165
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ][تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ][تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ][تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ][تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ][تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 07:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو